Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Η μείωση της ποσότητας φαγητού μέσα από μια μικρότερη μερίδα, είναι το πιο εύκολο μυστικό για να παραμένεις αδύνατη.

12.11.2015

εχεις διαβασει

Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Λευκό ρύζι

Κλασικό µέγεθος: 2 φλιτζάνια, µαγειρεµένο
Καλύτερο µέγεθος: 1/2 φλιτζάνι, µαγειρεµένο
Διαφορα σε θερµιδες: 308

Λευκό ρύζι

Αν παραγγείλεις από κινέζικο, το ρύζι ατµού που θα σου φέρουν θα περιέχει 400 µε 500 (κυρίως) άδειες θερµίδες. Αυτό µπορεί να αυξήσει τον κίνδυνο να εµφανίσεις διαβήτη τύπου 2. Σύµφωνα µε ερευνητές από τη Σχολή Δηµόσιας Υγείας του Χάρβαρντ, άνθρωποι που κατανάλωναν πέντε ή περισσότερες µερίδες λευκό ρύζι την εβδοµάδα είχαν 17% µεγαλύτερη πιθανότητα να εµφανίσουν διαβήτη συγκριτικά µ’ εκείνους που δεν έτρωγαν ρύζι.

Πως θα τη µειώσεις
Αντικατάστησέ το µε καστανό ρύζι, που περιέχει έξι φορές περισσότερες φυτικές ίνες συγκριτικά µε την επεξεργασµένη του εκδοχή. Και χρησιµοποίησε ένα φλιτζάνι ώστε να έχεις ακριβή αίσθηση του πόσο τρως πραγµατικά.

Στήθος κοτόπουλου

Ψητό κοτόπουλο και άλλα ζεστά τρόφιμα
Κλασικό µέγεθος: 180 γραµµ., µαγειρεµένο
Καλύτερο µέγεθος: 90 γραµµ., µαγειρεµένο
Διαφορα σε θερµιδες: 99

Τείνουµε να θεωρούµε το χωρίς πέτσα φιλέτο κοτόπουλου ως το απόλυτο φαγητό δίαιτας, έτσι είναι εύκολο να παραβλέψουµε το γεγονός πως πολλές φορές το µέγεθος της µερίδας σήµερα είναι δύο και δυόµισι φορές µεγαλύτερο από όσο ήταν παλιότερα. «Θεωρούµε πως το µέγεθος της µερίδας που βλέπουµε είναι η σωστή ποσότητα» λέει η Αναστασία Κόκκαλη. Αυτό, όµως, δεν ισχύει πάντα.

Πως θα τη µειώσεις
Ζήτα από τον κρεοπώλη σου να κόψει το φιλέτο στήθος σε πιο λεπτές φέτες. Ή µπορείς να το κάνεις µόνη σου, ή να το κόψεις σε λωρίδες αν αυτό σε βολεύει καλύτερα, µε ένα κοφτερό µαχαίρι στο σπίτι.

[related id="52597"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece