Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Η μείωση της ποσότητας φαγητού μέσα από μια μικρότερη μερίδα, είναι το πιο εύκολο μυστικό για να παραμένεις αδύνατη.

12.11.2015

εχεις διαβασει

Ζυμαρικά, κρέας, γλυκά, σνακ: Ποια είναι η σωστή μερίδα για κάθε τροφή; (Ο οδηγός του Shape)

Dressing σαλάτας

Κλασικό µέγεθος: 4 κ.σ.
Καλύτερο µέγεθος: 2 κ.σ.
Διαφορα σε θερµιδες: 145

dressing-salatas8

Κάποιοι σεφ «πνίγουν» τα λαχανικά στο dressing, το οποίο µπορεί να προσθέσει 300 µε 400 θερµίδες και δεκάδες γραµµάρια λιπαρών σε ένα υγιεινό, κατά τα άλλα, πιάτο. Ακόµη κι αν παραγγείλεις το dressing σου χωριστά, η µερίδα σάλτσας των εστιατορίων είναι διπλάσια από όση θα έπρεπε να βάλεις στη σαλάτα σου.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10+2 τέλεια light dressings για σαλάτες!

Πως θα τη µειώσεις
Αν η σαλάτα σου φαίνεται πολύ στεγνή µε µόνο 2 κουταλιές της σούπας dressing, ζήτησε να σου φέρνουν βαλσαµικό ξίδι ή λεµόνι για να προσθέσεις. Θα εκπλαγείς από το πόση γεύση και άρωµα θα προσθέσουν, µε ελάχιστες θερµίδες.

[related id="52597"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece