Tελικά, πρέπει να πίνεις γάλα ή να τρως γαλακτοκομικά κάθε μέρα;

Το φαγητό που τρώνε χιλιάδες αδύνατοι άνθρωποι τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα: γάλα και γαλακτοκομικά λοιπόν για να παραμείνεις αδύνατη.

09.06.2016

εχεις διαβασει

Η μητέρα σου σίγουρα θα σου έλεγε να πίνεις ένα ποτήρι γάλα την ημέρα- περισσότερο για την υγεία των οστών σου και όχι για να αδυνατίσεις. Σου έχουμε καλά νέα αν ακολούθησες τελικά τη συμβουλή της: Η κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες να γίνει κάποιος παχύσαρκος, σύμφωνα με έρευνα των Πανεπιστημίων Harvard, Brown και Case Western Reserve.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: Οι top 10 υγιεινές τροφές που… μισούσαμε μικρές αλλά ευτυχώς μάθαμε να τις λατρεύουμε!

Όταν οι ερευνητές εξέτασαν τις διατροφικές συνήθειες 7.173 ανθρώπων, ανακάλυψαν ότι οι μανιώδεις καταναλωτές γαλακτοκομικών προϊόντων συνήθιζαν να έχουν χαμηλότερους Δείκτες Μάζας Σώματος (ΒΜΙ). Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες που κατανάλωναν γαλακτοκομικά προϊόντα τουλάχιστον 2 φορές την ημέρα είχαν κατά 37% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι σε σχέση με αυτούς που τα κατανάλωναν μόνο μία φορά το μήνα.

Το γάλα, μάλιστα, επηρέασε σημαντικά το νούμερο τoυ παντελονιού πολλών ανθρώπων: Αυτοί που έπιναν γάλα είχαν αρκετά λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκοι σε σχέση με αυτούς που δεν έπιναν- γεγονός που παρατηρήθηκε μόνο στις γυναίκες. Όμως, υπήρχε ένα όφελος στο ΒΜΙ μόνο αυτών που έπιναν γάλα που περιείχε λιγότερα από 3,4% λιπαρά.

Τι συμβαίνει και με τα άλλα γαλακτοκομικά;

Αν και το γιαούρτι αρχικά συνδέθηκε με μειωμένο βάρος, αυτή η σύνδεση εξαφανίστηκε όταν οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τους και την πρόσληψη ασβεστίου (το τυρί δεν συμπεριλήφθηκε στην έρευνα). Αυτό σημαίνει ότι το ασβέστιο μάλλον είναι ένα από τα πιο βασικά συστατικά των γαλακτοκομικών προϊόντων για τη διατήρηση μία αδύνατης φιγούρας.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Γάλα και εγκυμοσύνη: Είναι τελικά απαραίτητο;

 

Για την ακρίβεια, αυτοί που κατανάλωναν τουλάχιστον 214mg ασβεστίου από γαλακτοκομικά, είχαν 17% μικρότερες πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας σε σχέση με αυτούς που δεν έτρωγαν καθόλου. Η πιο απλή εξήγηση είναι ότι το ορυκτό αυτό μπορεί να αυξήσει την ποσότητα του λίπους που αποβάλλεται από το σώμα σου (Το ασβέστιο μπορεί επίσης να παίξει ένα πιο περίπλοκο ρόλο στις δράσεις των ορμονών που σχετίζονται με το βάρος).

Ξεκίνησε λοιπόν να τρως περισσότερα γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά, όταν θα χρειάζεσαι ένα απογευματινό σνακ, για παράδειγμα. Το όφελος θα είναι διπλό, αφού η πρωτεΐνη θα σε κρατήσει χορτασμένη για περισσότερο ενώ το ασβέστιο μπορεί να σε κρατήσει αδύνατη, μειώνοντας γενικά και τις πιθανότητες να γίνεις παχύσαρκη στο μέλλον.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece