Να τρως ολόκληρα αυγά ή μόνο ασπράδια αυγού για να αδυνατίσεις;

Αβγά vs ασπράδια αυγού. Εδώ και χρόνια η ομελέτα μόνο με ασπράδια θεωρείται ως το απόλυτο υγιεινό πρωινό, είναι όμως τελικά οι κρόκοι τόσο κακοί;

17.03.2018

εχεις διαβασει

Αν προσπαθείς να χάσεις βάρος, σίγουρα έχεις ακούσει διάφορες υγιεινές αντικαταστάσεις: γλυκοπατάτες αντί για πατάτες, σκέτο καφέ αντί για latte, αποβουτυρωμένο γάλα αντί για πλήρες.

Και παρότι οι αντικαταστάσεις ορισμένων τροφών με άλλες πιο υγιεινές και με λιγότερες θερμίδες μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις το στόχο σου, υπάρχουν κάποια θέματα που αξίζει να δεις πιο προσεκτικά πριν αδειάσεις το ψυγείο σου.

Για ποιο πράγμα μιλάμε; Για το debate αβγά vs ασπράδια αυγού.

Εδώ και χρόνια η ομελέτα μόνο με ασπράδια θεωρείται ως το απόλυτο υγιεινό πρωινό, είναι όμως τελικά οι κρόκοι τόσο κακοί;
Μελέτες δείχνουν πως η κατανάλωση ολόκληρου του αβγού, μαζί με τον κρόκο, μπορεί να συμβάλει στην απώλεια βάρους και να αυξήσει την HDL (καλή) χοληστερόλη, σχολιάζει η Ashvini Mashru, R.D., συγγραφέας του Small Steps to Slim. Όμως δεν είναι μόνο αυτά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πώς να βράσεις το αυγό σου τέλεια κάθε φορά (και πόσα μπορείς να τρως την εβδομάδα)

Τα αβγά θεωρούνται «διατροφικός δυναμίτης» και όταν τα συμπεριλαμβάνεις στη δίαιτά σου είναι πιο εύκολο να τηρήσεις το πρόγραμμα και ίσως να χάσεις μερικά επιπλέον κιλά, συμπληρώνει η Mashru.
Λοιπόν, ναι, ένα ασπράδι αβγού περιέχει περίπου 17 θερμίδες – συγκριτικά με τις 70 θερμίδες του ολόκληρου αβγού.

Το θέμα είναι πως μόνο όταν τρως μόνο τα ασπράδια δεν θα χορτάσεις πραγματικά, καθώς τα συστατικά του κρόκου, όπως η πρωτεΐνη, η Β12, ο σίδηρος και η βιταμίνη D, είναι αυτά που θα κρατήσουν την πείνα μακριά.

Επιπλέον, ο συνδυασμός της πρωτεΐνης που χτίζει τους μυς σου και της βιταμίνης Β12 που λιώνει το λίπος είναι το μυστικό για μεγαλύτερη γράμμωση και απώλεια βάρους, τονίζει η ειδικός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece