Θερμίδες: tip για το γιορτινό οικογενειακό δείπνο

Ακολούθησε αυτό τον οδηγό για να τα καταφέρεις απέναντι στους πειρασμούς… χωρίς να στερηθείς τίποτα.

29.12.2013

εχεις διαβασει

Οι ημέρες αυτές είναι ένας μαραθώνιος πειρασμών, από τα μελομακάρονα της μαμάς μέχρι τα γλυκά που μυρίζουν όσο ψωνίζεις στο εμπορικό κέντρο. Και η συνολική ατμόσφαιρα μας κάνει να σπάμε πολλούς κανόνες – γι’ αυτό και οι περισσότεροι άνθρωποι καταναλώνουν επιπλέον 500 θερμίδες την ημέρα αυτή την εποχή. «Είναι πολύ σύνηθες να δίνεις ελευθέρας στον εαυτό σου και να σκέφτεσαι: “Το 2014 θα αδυνατίσω”.

Όμως, όλο αυτό αυξάνει τις πιθανότητες να έχεις περισσότερα κιλά να ξεφορτωθείς τον Ιανουάριο» τονίζει η Δανιέλα Πισιμίση, διαιτολόγος-αθλητική διατροφολόγος, BSc, MSc.
 
 Αντί λοιπόν να βουτήξεις στα κοκτέιλ και να ελπίζεις για κάποιο θαύμα, ακολούθησε αυτές τις δοκιμασμένες στρατηγικές για να απολαύσεις τις γιορτινές γεύσεις ειδικά στις οικογενειακές συγκέντρωσεις– και παράλληλα να χωρέσεις στο μικρό μαύρο φόρεμά σου την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

 Ακολούθησε αυτό τον οδηγό για να τα καταφέρεις απέναντι στους πειρασμούς… χωρίς να στερηθείς τίποτα.

Αντιστάσου στον Πειρασμό… Στο Οικογενειακό Τραπέζι
 
Στρατολόγησε συμμάχους

Πάρε με το μέρος σου τους συγγενείς που είναι γνωστοί για τα «αμαρτωλά» πιάτα τους (ας πούμε τη θεία Άννα με το φημισμένο στιφάδο της) πριν καθίσεις στο τραπέζι, αναφέροντας το θέμα σου με τη διατροφή. «Οι κοινωνικές δυναμικές των οικογενειακών συγκεντρώσεων δυσκολεύουν την αποφυγή του φαγητού από καθήκον», λέει η ειδικός, «ειδικά αν είσαι από αυτές που θέλουν να ευχαριστούν τους άλλους».

Σε πρόσφατη μελέτη διαπιστώθηκε ότι οι άνθρωποι που νοιάζονται τείνουν να τρώνε περισσότερο από αυτούς που δεν ενδιαφέρονται για τα αισθήματα των άλλων. «Αναρωτήσου: “Θέλω όντως ακόμη ένα πιάτο από τη γέμιση της μαμάς ή απλώς προσπαθώ να μην την πληγώσω;”» λέει η ειδικός. «Είναι ωραίο να είσαι καλή με τους άλλους, αλλά πρέπει να σέβεσαι και τον εαυτό σου».

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

10 συμβουλές της διαιτολόγου που θα βοηθήσουν στην απώλεια κοιλιακού λίπους

Ναι, μπορείς να μειώσεις το κοιλιακό λίπος. Δες τι συστήνει η ειδικός.

Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά
Γιατί δεν χάνω τα τελευταία κιλά; Αυτές είναι οι πιθανές αιτίες

Γιατί όσο πλησιάζεις το στόχο σου, η απώλεια βάρους γίνεται δυσκολότερη;

Σούπα βελουτέ με ρεβίθια
Σούπα βελουτέ με ρεβίθια: Η τέλεια συνταγή για τις κρύες μέρες του χειμώνα

Το κρύο θέλει την ζεστή σουπίτσα του! Φτιάξε την βελούδινη σούπα που σου προτείνουμε με βασικό συστατικό τα ρεβίθια.

Φάκελος «Επίπεδη Κοιλιά» | 14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς
14 κανόνες διατροφής για flat κοιλιακούς

Ξεκίνα ένα – ένα τα βήματα για να αποκτήσεις την τέλεια επίπεδη κοιλιά με μικρά μυστικά δίαιτας

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

#shapegreece