Πώς θα αδυνατίσω τώρα; 15 τρικ για διατροφή ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ (που μας είπε η διαιτολόγος!)

Οι αδύνατοι άνθρωποι δεν «πεθαίνουν» στην πείνα! Μπορείς να κλέψεις τα καλά μυστικά διατροφής τους και να γίνεις κι εσύ… αδύνατη και υγιής.

09.09.2016

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Πώς θα αδυνατίσω τώρα; 15 τρικ για διατροφή ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΙΤΑ (που μας είπε η διαιτολόγος!)

Συνεργάστηκε η Αναστασία Δ. Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, B.Sc (Hons), S.R.D., μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων

Θα μπορούσε το να διατηρηθείς αδύνατη να είναι τόσο εύκολο όσο το να αλλάξεις την οργάνωση του ψυγείου σου ή να καθίσεις σε ένα διαφορετικό τραπέζι στο εστιατόριο;

«Φυσικά», λέει η Αναστασία Κόκκαλη, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος
και προσθέτει:

«Μόλις οργανώσεις το περιβάλλον σου με έναν τρόπο που σε ενθαρρύνει να τρως λιγότερο και πιο υγιεινά, το να είσαι αδύνατη γίνεται πολύ ευκολότερο».

Oι αποφάσεις σου επηρεάζονται πολύ περισσότερο από τα χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος όπου τρως και από εξωτερικές συνθήκες παρά από τη θέλησή σου.

Το πρόβλημα είναι πως τις περισσότερες φορές καταλήγεις να τρως πάρα πολύ. Τι θα συνέβαινε, όμως, αν αυτές οι διακριτικές παροτρύνσεις μάς ωθούσαν σε καλύτερη διατροφή χωρίς να χρειαστεί καν να το σκεφτούμε;

Tι κάνουν οι αδύνατοι άνθρωποι που δεν κάνουν οι υπέρβαροι; Πώς θα αδυνατίσω;

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 8 σούπερ σνακ που μπορείς να τρως όσο θέλεις

1. Βγάλε σε θέα τα καλά τρόφιμα

Τοποθέτησε μπροστά μπροστά τα φαγητά που θέλεις να τρως περισσότερο. Όταν οι άνθρωποι μετακίνησαν όλα τους τα φρούτα και τα λαχανικά από το κάτω συρτάρι στο επάνω ράφι του ψυγείου και τις λιγότερο υγιεινές τροφές στο συρτάρι, ανέφεραν ότι έφαγαν σχεδόν τρεις φορές περισσότερα φρούτα και λαχανικά απ’ ό,τι την προηγούμενη εβδομάδα.

4. Αλλάζει τον τρόπο ζωής σου

2. Κρύψε τις «κακές» τροφές

Αντίστοιχα, φύλαξε μακριά τους πειρασμούς. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι γυναίκες που αφήνουν τσιπς επάνω στον πάγκο της κουζίνας ζυγίζουν έως και 4 κιλά παραπάνω από εκείνες που τα κρύβουν σε μέρη όπου δεν είναι
ορατά. Αν έχεις ανοιχτά ράφια ή με γυάλινες πόρτες, χρησιμοποίησέ τα για να αποθηκεύεις οτιδήποτε εκτός από φαγητό – βάλε τα πιατικά εκεί και το κουτί με τα μπισκότα πίσω από γερές πόρτες.

Κλεισμένα σε ντουλάπια, τα γλυκά πρέπει να είναι πιο κρυμμένα: τοποθέτησέ τα πίσω από δοχεία με πιο υγιεινές τροφές. Αυτό είναι σημαντικό, επειδή είναι τρεις φορές πιο πιθανό να επιλέξεις την πρώτη τροφή που βλέπεις μέσα στο ντουλάπι παρά την πέμπτη.

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.