Πώς θα χάσω κιλά τώρα; Κάνε reset μετά τις γιορτές σε 4 βήματα

Έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ό,τι δεν χρειάζεται

07.01.2019

εχεις διαβασει

τι δίαιτα να κάνω

Από την Ιωάννα Μανδηλάρη, Ολιστική Διαιτολόγο-Διατροφολόγο και blogger threpsisnutrition.com

Ο Δεκέμβρης ήταν η αφορμή για να φάμε λίγο παραπάνω! Και επειδή από τις γιορτές οφείλουμε να κρατήσουμε μόνο τα καλά,  έχουμε 4 βήματα για να διώξουμε ο,τι δεν χρειάζεται να μας ακολουθήσει αυτή τη χρονιά (βλέπε κιλά, τοξίνες, τύψεις κλπ).

Ποια είναι η καλύτερη δίαιτα; 4 στρατηγικές για να έχει αποτέλεσμα κάθε δίαιτα

Αδυνάτισμα μετά τις γιορτές: Reset με αυτά τα 4 βήματα: 

#1. Αποτοξινώσου

Τόσο οι επιβλαβείς ουσίες που καταναλώθηκαν, όσο και η έλλειψη βιταμινών και ενζύμων καθιστούν  δύσκολη την φυσική διαδικασία της αποτοξίνωσης, κάνοντας μας να νιώθουμε ατονία και υποσκάπτοντας την υγεία μας μακροπρόθεσμα. Προσπάθησε να περιορίσεις τα ζωικά προϊόντα, το αλκοόλ και τα επεξεργασμένα τρόφιμα – τα φαγητά που έμειναν από το τραπέζι είναι σοφό να φύγουν μαζί με τους καλεσμένους.

Στη θέση τους κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά, όσο τον δυνατόν ωμά και εποχιακά. Πριν το πρωινό μπορείς να πιεις ζεστό νερό με λεμόνι και να αντικαταστήσεις τον απογευματινό σου καφέ με ένα αφέψημα, όπως  πράσινο τσάι, δίκταμο ή κάποιο ρόφημα με κουρκουμά ή πιπερόριζα.

#2.Διώξε τα περιττά υγρά

Ανέβηκες στη ζυγαριά και σοκαρίστηκες. Πρώτον μην ανησυχείς γιατί δεν συνέβη μόνο σε εσένα. Δεύτερον, το πιθανότερο είναι να οφείλεται, ως επί το πλείστον, στην κατακράτηση υγρών, εξαιτίας της μεγάλης κατανάλωσης αλατιού και ζάχαρης. Οπότε μειώνουμε ζάχαρη, αλάτι και συσκευασμένα τρόφιμα. Παράλληλα, αυξάνουμε την κατανάλωση νερού και πράσινου τσαγιού- ναι το ξαναλέμε!

#3.Αναπλήρωσε τα θρεπτικά συστατικά

Το θέμα δεν είναι μόνο το τι έφαγες, αλλά και το τι ΔΕΝ έφαγες. Τα φαγητά που επιλέγουμε συνήθως στις διακοπές, είναι φτωχά σε θρεπτική αξία. Επιπλέον καθώς συνδυάζουμε πολλές τροφές μαζί και τις συνοδεύουμε με καφεΐνη ή αλκοόλ, η απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών μπορεί να μην είναι πλήρης. Προσπάθησε να βάλεις στη διατροφή σου τρόφιμα πλούσια σε καλά λιπαρά, σίδηρο, προβιοτικά και φυτικές ίνες.

#4.Πες όχι στις τύψεις

Σκέφτεσαι ότι μπροστά στο φαγητό των τελευταίων ημερών, ένα ακόμη γλυκάκι ωχριά. Και την άλλη μέρα νιώθεις ότι πρέπει να περάσεις τον επόμενο μήνα με σαλάτες. Κακό σκεπτικό και από τις δύο μεριές, που δημιουργεί  έναν φαύλο κύκλο. Όχι δεν θα νιώθεις καμία ενοχή. Ήταν γιορτές και έφαγες, και αν χρειαστεί θα ξαναφάς! Επικεντρώσου στο τώρα και φάε όσο και όταν το έχεις ανάγκη. Τόσο απλά!

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece