Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να χάσω βάρος;

Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνεις αν δε γυμνάζεσαι αρκετά;

01.06.2020

εχεις διαβασει

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω
Η ερώτηση της αναγνώστριας: Είμαι 28 ετών και θέλω να χάσω βάρος. Πόσες θερμίδες πρέπει να καταναλώνω καθημερινά; Με τη γυμναστική δεν τα πάω καλά και δεν γυμνάζομαι όσο θα έπρεπε αλλά μου αρέσει το ποδήλατο. Τι να κάνω; Ευχαριστώ.

Πόσες θερμίδες πρέπει να τρώω για να χάσω βάρος; Η απάντηση της διαιτολόγου:

Αγαπημένη Αναγνώστρια,
Με μια πρόχειρη εκτίμηση (με βάση την εξίσωση Ηarris Benedict που προσδιορίζει το ΒΜR στις 1340 kcal και με δεδομένη τη χαμηλή σωματική σου δραστηριότητα) πιθανολογώ ότι καθημερινά χρειάζεσαι 1800 θερμίδες (και λέω ότι πιθανολογώ επειδή μια μέτρηση μεταβολισμού θα μετρούσε με μεγαλύτερη ακρίβεια το BMR σου και επιπλέον οι ενεργειακές σου ανάγκες μεταβάλλονται ανάλογα με την ημερήσιά σου δραστηριότητα).

Αλλά κατά προσέγγιση χρειάζεσαι περίπου 1800 kcal την ημέρα, κάτι που σημαίνει ότι λαμβάνοντας καθημερινά 1200 kcal θα μπορούσες να χάνεις 0,5 κιλό την εβδομάδα (τουλάχιστον στην αρχή, με δεδομένο ότι ο βασικός μεταβολισμός μεταβάλλεται καθώς αλλάζει η σύσταση του σώματός σου). Εάν αποφασίσεις να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις καθημερινά, φρόντισε να κάνεις κατά το δυνατό ισορροπημένες επιλογές τροφίμων από όλες τις ομάδες, ώστε να μη στερήσεις τον οργανισμό σου από πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Θες φυτική πρωτεΐνη; Αυτές είναι οι καλύτερες πηγές της

Εάν το 0,5 κιλό την εβδομάδα σου φαίνεται λίγο, η αλήθεια είναι ότι συνήθως δεν συστήνουμε ημερήσια πρόσληψη χαμηλότερη των 1.200 θερμίδων για λόγους υγείας και πρόληψης διατροφικών ανεπαρκειών, ενώ από την άλλη, τα πολύ αυστηρά διαιτολόγια συχνά δημιουργούν στέρηση και αδυναμία τήρησης για μεγάλο χρονικό διάστημα. Βέβαια όλα είναι θέμα ατόμου, κατάστασης της υγείας, κινήτρων, κλπ.

Είναι κρίμα που δεν σου αρέσει η άσκηση, με την οποία θα μπορούσες να “κάψεις” θερμίδες ώστε να μη χρειαστεί να μειώσεις πολύ το φαγητό ή να δεις μεγαλύτερο αποτέλεσμα. Βέβαια και το ποδήλατο είναι πολύ καλή μορφή άσκησης. Κάνε όσο πιο συχνά μπορείς, για όσο μεγαλύτερο διάστημα, με εναλλαγές στο ρυθμό, για να δεις βέλτιστα αποτελέσματα!

[related id="1424"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece