Πώς θα φτιάξεις πεντανόστιμα γλυκά (αλλά θα μειώσεις λίπος και θερμίδες)

Φτιάξε τα πιο νόστιμα χριστουγεννιάτικα γλυκά και φαγητά αλλά μείωσε λίπος και θερμίδες με τα πιο έξυπνα μυστικά.

28.12.2018

εχεις διαβασει

Η εποχή των χριστουγεννιάτικων γλυκών έχει ξεκινήσει για τα καλά.

Κι αν αγχώνεσαι πως αυτή η πληθώρα από κουλουράκια, κέικ, τσουρέκια και λοιπά σημαίνει το τέλος της υγιεινής διατροφής, τώρα θα αλλάξεις άποψη.

Συγκεντρώσαμε μυστικά, κόλπα και συμβουλές από σεφ, διατροφολόγους και λοιπούς foodies που θα να φτιάξεις γλυκίσματα με περισσότερα από τα καλά συστατικά (πρωτεΐνη, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα), ενώ ταυτόχρονα θα μειώσεις λίπος και θερμίδες.

Και το καλύτερο: Τα γλυκά σου θα παραμείνουν πεντανόστιμα!

Mανιτάρι πορτομπέλο+κολοκύθι+ τυρί φέτα

Μαύρα φασόλια στα γλυκά! Κι όμως ναι!

Πρόσθεσε μαύρα φασόλια στα brownies και κολοκυθάκια στα λευκά μπισκότα
Αλήθεια! Μπορείς να πάρεις τη δόση σου σε σοκολάτα –και επιπλέον φυτικές ίνες και πρωτεΐνη- προσθέτοντας φασόλια στα brownies σου.

Άλλη επιλογή: Τα τριμμένα κολοκυθάκια είναι μια εξαιρετική προσθήκη για ζουμερά και νόστιμα γλυκά μπισκότα χωρίς πρόσθετα λιπαρά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: hape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Επίλεξε… μινιμαλιστικά

Επένδυσε σε ένα σετ μίνι φόρμες για μάφιν και θα έχεις αμέσως έλεγχο στις μερίδες, συμβουλεύει ο διαιτολόγος Keri Gans, R.D. και συγγραφέας του The Small Change Diet. Οι μίνι εκδοχές των αγαπημένων σου χριστουγεννιάτικων μπισκότων είναι εξίσου απολαυστικά όπως και τα μεγαλύτερα… και είναι και πιο χαριτωμένα!

Πρόσθεσε chia στα μπισκότα σου

Οι σπόροι chia προσθέτουν φυτικές ίνες, ωμέγα 3, κάλιο, σίδηρο και ασβέστιο στα γλυκά σου. Μπορείς να προσθέσεις 2 κ.σ. στη ζύμη σου για κάθε 12άδα cookies ή μάφιν.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece