Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα (με τη συμβουλή της διαιτολόγου μας!)

Ποια ροφήματα έχουν πολλές θερμίδες (και ποια μπορείς να πίνεις άφοβα); Η διαιτολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου μας δίνει τις απαντήσεις που θέλουμε.

14.09.2017

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα (με τη συμβουλή της διαιτολόγου μας!)

Και τα ροφήματα που έχουν θερμίδες:

– Γάλα

Ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Τενεσί διαπίστωσαν ότι 3 μερίδες γαλακτοκομικών με χαμηλά λιπαρά την ημέρα ενδέχεται να οδηγήσουν σε απώλεια βάρους της τάξης του 10% ή και μεγαλύτερη. Τα γαλακτοκομικά περιέχουν ασβέστιο και το αμινοξύ λευκίνη, που μαζί προωθούν την καύση λίπους. Προτίμησε, όμως, άπαχο ή ημιάπαχο αγελαδινό γάλα και light γάλα σόγιας, αλλιώς οι θερμίδες προστίθενται γρήγορα.

Στις τοπ αντικαρκινικές τροφές, πρόσθεσε ημιάπαχα γαλακτοκομικά

ΔΙΑΒΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ: 2 καλοκαιρινές vegan συνταγές για απώλεια βάρους

Αλκοόλ

Ένα ποτήρι κρασί μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης παθήσεων της καρδιάς, όμως το αλκοόλ έχει πολλές θερμίδες και μπορεί να σου ανοίξει την όρεξη. Επιπλέον, αυτές δεν μπορούν να αποθηκευτούν στο σώμα και πρέπει να χρησιμοποιηθούν αμέσως. Ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός σταματά να καίει λίπος μέχρι να επεξεργαστεί το αλκοόλ – περίπου μία ώρα για κάθε ποτό. Τα περισσότερα κρασιά περιέχουν 100 με 120 θερμίδες το ποτήρι, αλλά μπορείς να τις μειώσεις προσθέτοντας σόδα και πάγο.

Απόλαυσε ένα (μόνο) ποτήρι αλκοόλ

 

Χυμός

Αφού προέρχεται από φρούτα, λογικά είναι υγιεινός, σωστά; Όχι και τόσο. Πολλοί χυμοί έχουν πρόσθετα σάκχαρα. Επιπλέον, είναι πάντα καλύτερα να τρως ολόκληρο το φρούτο. Ένα μέτριο πορτοκάλι έχει μόνο 59 θερμίδες και φυτικές ίνες. Ένα ποτήρι 225 ml χυμό πορτοκάλι έχει 110 θερμίδες και καθόλου φυτικές ίνες. Για να τον κάνεις πιο υγιεινό, αραίωσέ τον με νερό.

Τα καλύτερα και τα χειρότερα ροφήματα για αδυνάτισμα (με τη συμβουλή της διαιτολόγου μας!)

 

– Αναψυκτικό διαίτης

Μπορεί να μην αυξάνει τα κιλά άμεσα, αλλά σε νέες έρευνες από το Πανεπιστήμιο Purdue υποστηρίζεται ότι αυτά τα ροφήματα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες μπορεί να μπερδέψουν την ικανότητα του εγκεφάλου να μετρά την πρόσληψη θερμίδων. Εάν τα πίνεις συχνά, θα αρχίσεις να θέλεις περισσότερα γλυκά.

 Κι ένα έξυπνο τρικ: Ανάμειξε 120 ml από τον αγαπημένο σου χυμό με 1 λίτρο νερό. Θα έχεις όλη τη γεύση με λιγότερες θερμίδες.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece