4 ιδέες για υγιεινά και νόστιμα σνακ στην παραλία

Να τι μπορείς να παίρνεις μαζί σου όταν πας στη θάλασσα, έτσι ώστε να καταπολεμήσεις το αίσθημα της πείνας.

10.08.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

4 ιδέες για υγιεινά και νόστιμα σνακ στην παραλία

Υγιεινές, εύκολες ιδέες για σνακ στην παραλία!

Κρύα φρούτα

Βάλε από το προηγούμενο βράδυ στο ψυγείο λίγο πεπόνι, φράουλες, ροδάκινα και βερίκοκα, για να είναι κρύα την επόμενη μέρα. Φρόντισε να τα καταναλώσεις πριν χάσουν τη δροσιά τους και όσο για τις θερμίδες; Τα 100 γραμμ. πεπόνι ή φράουλες δεν ξεπερνούν τις 30, ενώ τις περισσότερες έχει το ροδάκινο (60 θερμίδες το ένα).

Παγωμένο γιαούρτι

Το παγωτό ίσως είναι απολαυστικό, αλλά πώς θα σου φαινόταν ένα δροσερό γιαούρτι εν μέσω καύσωνα; Βάλε 1 κεσεδάκι γιαουρτιού με χαμηλά λιπαρά σε φορητό ψυγείο παραλίας και συνδύασέ το με φρέσκα φρούτα. Ένα κεσεδάκι γιαούρτι αγελαδινό άπαχο περιέχει μόνο 116 θερμίδες.

Σάντουιτς #not

Εάν το ετοιμάσεις από το σπίτι σου, όταν φτάσεις στην παραλία το πιθανότερο είναι να γεμίσει άμμο και να μαλακώσει από την υγρασία. Καλύτερα να πάρεις μαζί σου φρυγανιές και στο φορητό ψυγείο σου να τοποθετήσεις cottage cheese και μία ντομάτα. Το σνακ αυτό θα σε χορτάσει με μόλις 120 θερμίδες (μία φρυγανιά=50 θερμίδες, μία ντομάτα=35 θερμίδες, μία κουταλιά της σούπας cottage cheese= 35 θερμίδες).

Πάντως, αν δεν καταφέρεις να φτιάξεις ένα σάντουιτς στο σπίτι και πρέπει να αγοράσεις ένα από το beach bar, προτίμησε μια κρύα μπαγκέτα με μαύρο ψωμί, γαλοπούλα και λαχανικά, αλλά χωρίς σος ή τηγανητές πατάτες.

Καλοκαιρινή σαλάτα

  • Κόψε ένα κόκκινο κρεμμύδι σε λεπτές φέτες. Βάλ’ το σε μπολ και ρίξε 2 κ.σ. ξίδι από κόκκινο κρασί και λίγο αλάτι.
  • Κόψε 450 γραμμάρια ντοματίνια στη μέση και πρόσθεσέ τα στο μπολ. Ανακάτεψέ τα όλα μαζί και μαρινάρισέ τα για 10 λεπτά. Στο μεταξύ, κόψε σε λωρίδες ένα μέτριο κολοκυθάκι.
  • Τοποθέτησε τα ντοματίνια και τα κρεμμύδια σε μεγάλο μπολ, όπου θα τα ανακατέψεις με το κολοκύθι, μαζί με 6 φλιτζάνια κομμένης ρόκας και 1 φλιτζάνι βασιλικό. Πρόσθεσε 1 κ.σ από τη μαρινάδα και 1 κ.σ. έξτρα παρθένο ελαιόλαδο.
  • Τρίψε από πάνω 60 γραμμ. τυρί ασιάγκο και σέρβιρε. Δύο φλιτζάνια με σαλάτα περιέχουν 127 θερμίδες και 8 γραμμ. λίπους.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece