ΑΥΤΟ είναι το ρόφημα που σε βοηθάει να τρως λιγότερο!

Αν συνηθίζεις να παραγγέλνεις τον καφέ σου χωρίς αφρόγαλα, ίσως ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις. Κι όμως ένα ρόφημα με αφρό σε αδυνατίζει.

06.06.2017

Γράφει: Κατερίνα Πατούλια

εχεις διαβασει

ΑΥΤΟ είναι το ρόφημα που σε βοηθάει να τρως λιγότερο!

Mια νέα έρευνα του περιοδικού International Journal of Obesity αναφέρει  πως όταν καταναλώνεις ένα ρόφημα με αφρό- δηλαδή ενός ρόφημα που είναι αφρώδες στην κορυφή του- μπορεί να μειώσεις τη συνολική όρεξή σου.

Οι Ολλανδοί ερευνητές ζήτησαν από 134 ενήλικες που έκαναν δίαιτα, να καταναλώσουν 200ml (δηλαδή περίπου 22 θερμίδες) αφρού (όπως αυτού που υπάρχει στον καπουτσίνο) με ένα κουτάλι.

Οι συμμετέχοντες το έκαναν αυτό είτε αμέσως μετά το τέλος ενός γεύματος είτε μετά από ένα σνακ ή ανάμεσα σε ένα σνακ και σε ένα γεύμα. Έπειτα, τους ζήτησαν να καταγράψουν πόσο πεινασμένοι ένιωθαν λίγο μετά αφότου έτρωγαν τον αφρό αλλά και στο τέλος της ημέρας.

Το αποτέλεσμα ήταν ότι αυτοί που είχαν φάει τον αφρό, ένιωθαν μικρότερη πείνα μετά από κάθε φορά. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτό οφείλεται σε δύο λόγους, όπου και οι δύο καταλήγουν στην επίδραση του παγιδευμένου αέρα.

Η πρώτη αιτία αφορά το γεγονός ότι ο αφρός- ακόμα και σε ένα ρόφημα, αποτελείται κυρίως από αέρα, ο οποίος κατά τους ερευνητές μπορεί να γεμίσει το στομάχι σου, με αποτέλεσμα να νιώθεις μεγαλύτερο κορεσμό μόλις τον καταναλώσεις.

Ο ίδιος λόγος ισχύει άλλωστε και για τα ποπ κορν, τα οποία περιέχουν πολύ αέρα και είναι ιδανικά σνακ. Ο δεύτερος λόγος είναι πιο πνευματικός: Όταν τρως αφρό μπορεί να ξεγελάς τον εγκέφαλό σου και να νομίζει ότι έφαγες περισσότερο από αυτό που κατανάλωσες στην πραγματικότητα, αφού ουσιαστικά τρως κάτι, ακόμα και αν αυτό αποτελείται κυρίως από αέρα.

Για να έχεις και εσύ το ίδιο αποτέλεσμα, προσπάθησε να καταναλώνεις λίγο αφρό όπως έκαναν και στην έρευνα: μετά από ένα γεύμα, μετά από ένα σνακ ή και ανάμεσα σε αυτά.

Μπορείς, λοιπόν, στο εξής να παραγγέλνεις τον καφέ σου ή οποιοδήποτε ρόφημα με παραπάνω αφρό ή να τον φτιάχνεις μόνη σου στο σπίτι (με γάλα χαμηλών λιπαρών), αρκεί να έχεις ένα κατάλληλο αναδευτήρι για αφρόγαλα.

Μόνο σιγουρέψου ότι θα παραλείψεις την πολλή ζάχαρη και τα σιρόπια, γιατί αυτά κάθε άλλο παρά μειώνουν την όρεξή σου και μπορεί να σου προσθέσουν και περισσότερα κιλά!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece