Οι εναλλακτικές της Καθαράς Δευτέρας: Τι να φας για λιγότερες θερμίδες;

Η Καθαρά Δευτέρα είναι μια γιορτή – θερμιδική βόμβα. Υπάρχουν εναλλακτικές όμως!

46735146_123rf Wasanti Meethong

Από την Κλειώ Δημητριάδου, Κλινικός Διαιτολόγος-Διατροφολόγος (Χαροκοπείου Πανεπιστημίου) MSc στη συμβουλευτική ψυχολογία Life Coaching Καποδιαστριακό Πανεπιστήμιο, coachmydiet.wordpress.com.

Όπως τονίζει η διατροφολόγος Κλειώ Δημητριάδου «καλό είναι να ακολουθήσεις ένα συγκεκριμένο πλάνο από πριν, ώστε να κάνεις τις ιδανικές επιλογές που δε θα σε επιβαρύνουν εκείνη την ημέρα».

Αντί για: Κατανάλωσε: Θερμιδικό κέρδος (ανά μερίδα):
Μακαρονάκι με χταπόδι Χταπόδι βραστό ή ψητό στα κάρβουνα 400
Φάβα Μαυρομάτικα σαλάτα (με άφθονα λαχανικά, 1 κουτ. της σούπας ελαιόλαδο) 280
Τηγανητές γαρίδες ή καλαμαράκια Ψητά ή βραστά θαλασσινά 300
Πατάτες τηγανητές Πατάτες βραστές ή ψητές 300
Λαχανικά τηγανητά (πχ. κολοκυθάκια) Τουρσί 300
Ελιές Κάπαρη 100
Ρύζι με μύδια Μύδια αχνιστά 400
Ντολμαδάκια Σαλάτα κινόα 200
Σπανακόπιτα Χόρτα 250

Διάβασε επίσης: Τι να φάω την Καθαρά Δευτέρα; Δες πώς θα γεμίσεις το πιάτο σου με τις συμβουλές της διαιτολόγου

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i