Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Η απόλυτη άσκηση για την κοιλιά που συνδυάζει ροκανίσματα με γροθιές.

25.04.2018

Γράφει: Shape.gr

εχεις διαβασει

Η καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς: Κάνε ροκανίσματα με γροθιά

Ψάχνεις την καλύτερη άσκηση για κοιλιακούς; Δοκίμασε ροκανίσματα με γροθιά.

Πώς θα την κάνεις

  • Ξάπλωσε ανάσκελα με ένα λάστιχο αντίστασης κάτω από τις ωμοπλάτες σου, έχοντας τα πόδια στο πάτωμα.
  • Κράτησε από μία χειρολαβή με τις παλάμες αντικριστά μεταξύ τους, τους αγκώνες λυγισμένους κατά 90 μοίρες και σήκωσέ τους λίγα εκατοστά πάνω από το πάτωμα.
  • Τράβηξε το λάστιχο αντίστασης, μέχρι να είναι απόλυτα τεντωμένο.
  • Σφίξε τους κοιλιακούς σου προς τα μέσα και δώσε γροθιά προς τα πάνω με το αριστερό χέρι, γυρνώντας την παλάμη προς τα μπροστά και σηκώνοντας το κεφάλι και τους ώμους λίγα εκατοστά από το δάπεδο.
  • Επίστρεψε στην αρχική θέση και επανάλαβε με το δεξί χέρι για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη.
  • Εκτέλεσε 2 σετ των 20 επαναλήψεων.

koilia1

 

Διάβασε επίσης: Γραμμωμένοι κοιλιακοί για κοιλιά όνειρο! Απόκτησέ τους με τις TOP ΑΣΚΗΣΕΙΣ του Shape!

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.