Τροφές για επίπεδη κοιλιά; Ναι, υπάρχουν (και είναι ΑΥΤΕΣ!)

«Ρίξε» την κοιλιά με σωστή διατροφή και φρόντισε όχι μόνο για την καλή σου εμφάνιση, αλλά κυρίως για την υγεία σου. Μάθε τα διατροφικά μυστικά.

26.04.2018

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Να πώς θα βάλεις το Philadelphia Active στη διατροφή σου για έξτρα πρωτεΐνη μέσα στη μέρα!

Τροφές για επίπεδη κοιλιά: Η κοιλιά θα εξαφανιστεί όταν καταφέρεις να μειώσεις συνολικά την πρόσληψη και αποθήκευση λίπους στο σώμα σου. Γι’αυτό ενεργοποιήσου διατροφικά.

Οι έξτρα θερμίδες, έστω και αν προέρχονται από υγιεινές πηγές διατροφής, θα οδηγήσουν σε αύξηση βάρους και, ανάλογα με τους παράγοντες αποθήκευσης λίπους, σε συγκεκριμένα σημεία του σώματός σου.

Αυξάνοντας την κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και προϊόντων ολικής αλέσεως, αυξάνεται η πρόσληψη φυτικών ινών, το οποίο βοηθά στη διατήρηση της αίσθησης του κορεσμού.

Survivor Όσα έγιναν στο πάρτι της ένωσης: Διάσημοι και Μαχητές για πρώτη φορά διασκεδάζουν και τραγουδούν μαζί!

Ελένη Φουρέιρα Όλες οι λεπτομέρειες της εμφάνισης της στην Eurovision

Τζένη Θεωνά & Δήμος Αναστασιάδης Μαζί στην πρεμιέρα του Cats: Φωτογραφίες

Τι να προτιμήσεις:

>  Τα φρούτα (ιδιαίτερα τα μούρα blueberry, rasberry, cranberry) και τα λαχανικά (πράσινα φυλλώδη) είναι από τους καλύτερους φυσικούς αντιφλεγμονώδεις παράγοντες που βοηθούν στην καταπολέμηση της παραγωγής κυτοκινών από το ενδοσπλαχνικό λίπος.

>  Οι επιλογές άπαχης πρωτεΐνης, όπως το λευκό κρέας κοτόπουλου, το ψάρι, τα τυριά με χαμηλά λιπαρά, το αβγό, το άπαχο μοσχάρι ή χοιρινό και τα όσπρια, μειώνουν το ποσοστό πρόσληψης κεκορεσμένων λιπαρών και θερμίδων από τη διατροφή.

>  Τα προϊόντα ολικής αλέσεως, πάντα με πρόσληψη μπόλικου νερού για αποφυγή τυμπανισμού, όπως το καστανό ρύζι, το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως και το πλιγούρι, παρέχουν πολλές βιταμίνες, ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες.

>  Τα Ω-3 λιπαρά οξέα που υπάρχουν στα ψάρια, το λιναρόσπορο και τα καρύδια επίσης μειώνουν την φλεγμονώδη αντίδραση από το σπλαχνικό λίπος.

>  Για την ενίσχυση της φυσιολογικής χλωρίδας του εντέρου µε φιλικά βακτήρια, τα οποία ρυθµίζουν την καλή λειτουργία του, κατανάλωνε τρόφιµα εµπλουτισµένα µε προβιοτικά (όπως γιαούρτι και γάλα). Η έλλειψη προβιοτικών έχει ως αποτέλεσµα προβλήµατα στη λειτουργία του γαστρεντερικού (στοµαχικές διαταραχές, σύνδροµο του ευερέθιστου εντέρου, τυµπανισµός, διάρροια).

>  Τέλος, οι κατεχίνες στο πράσινο τσάι δεδομένου ότι καταναλώνονται με διάρκεια και πάνω από 300 milligram ημερησίως (3 κούπες τσάι) συνεισφέρουν σημαντικά στη μείωση ενδοκοιλιακού λίπους.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.