10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

09.12.2018

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Όταν σε εμπιστεύεται, για τις αναλογίες και την εμφάνισή της, μια από τις μεγαλύτερες stars του πλανήτη, όπως η Kim Kardashian, σημαίνει ότι κάνεις κάτι πάρα πολύ καλά. Η personal trainer της reality star, Melissa Alcantara, μετρά χιλιάδες followers στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, από όπου μοιράζεται πολλές fitness συμβουλές, από ασκήσεις γυμναστικής μέχρι και ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό ή βραδινό.

Παρακάτω, θα βρεις 10 υγιεινές λύσεις για το μεσημεριανό σου γεύμα, εμπνευσμένες από την επαγγελματία personal trainer, έτσι όπως τις έχει μοιραστεί μέσα από τα προσωπικά της social media.

Δες επίσης:Πώς μπορείς να μειώσεις την κατανάλωση των τρανς λιπαρών;

Ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό: 10 προτάσεις από την personal trainer της Kim Kardashian:

Δες επίσης:4 συνταγές για smoothie με μπανάνα που αγαπά η Monika Kwiecien

50 γρ. πράσινες πιπεριές + 175 γρ. λευκό ψάρι + 45 γρ. καστανό ρύζι + 50 γρ. ψητές μελιτζάνες

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Μοσχαρίσιος κιμάς + μελιτζάνα + Σπανάκι + ντομάτες

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Ρύζι από μπρόκολο + φασόλια + κοτόπουλο + Σπανάκι 

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

2 ολόκληρα αυγά + 2 ασπράδια + 1,5 τορτίγια καλαμποκιού

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Κοκκινόψαρο + 70 γρ. ρύζι + 1 φλ. σπανάκι + 2 κ.σ. ελαιόλαδο + 1 κ.σ. μπαλσάμικο 
ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

 

100 γρ. κοτόπουλο + 150 γρ. πράσινα φασόλια + 100 γρ. αγγούρι + 1 κ.σ. ελαιόλαδο + 1 κ.σ μπαλσάμικο + 1 φλ. σπανάκι + 1 φλ. μαρούλι

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

100 γρ, κοτόπουλο + 75 γρ. ρύζι + 50 γρ. μπρόκολο + 25 γρ. αβοκάντο + λάχανο + Σπανάκι + 1 κ.σ. ελαιόλαδο 

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

112 γρ. κοτόπουλο + 85 γρ. πράσινα φασόλια + 53 γρ. ρύζι + 1 φλ. πράσινα λαχανικά +1 κ.σ. ελαιόλαδο  

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Ασπράδια αυγού + Αβοκάντο + 2 φέτες ψωμί του τοστ

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

112 γρ. κοτόπουλο + 1 κούπα σπανάκι + 30 γρ. αγγούρι + 100 γρ. γλυκοπατάτα + 23 γρ. αβοκάντο + 1 κ.σ. ελαιόλαδο

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό

Editor's Picks:

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece