Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

11.08.2018

εχεις διαβασει

κεράσια

Η καλοκαιρινή περίοδος ανοίγει μια μεγάλη γκάμα φρούτων στη διατροφή σου, που μπορεί να κάνει την καθημερινή σου διατροφή πιο πλούσια από κάθε άλλη εποχή του χρόνου. Ανάμεσα στα πιο νόστιμα φρούτα εποχής είναι και τα κεράσια, που ξεκινούν να έχουν πρωταγωνιστική παρουσία από εδώ και στο εξής.

Και δεν είναι μόνο η νοστιμιά που να αναδεικνύουν σε μια από τις κορυφαίες επιλογές σου. Τα κεράσια έχουν πολλά οφέλη για την υγεία σου, που μπορείς να δεις παρακάτω.

Δες επίσης:Κάνουμε διατροφή paleo! Να το πλάνο σου για δίαιτα paleo με 1.800 θερμίδες

Γιατί να βάλω τα κεράσια στο καθημερινό μου πρόγραμμα; 5 οφέλη που έχουν στην υγεία σου:

Πόσα φρούτα μπορώ να τρώω; Ολόκληρα, σε smoothie ή χυμό;

1.Έχουν αντιοξειδωτικά οφέλη

Τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη, μια ουσία απαραίτητη για την εύρυθμη λειτουργία του ανοσοποιητικού σου συστήματος, κυρίως στο ανοσοποιητικό σύστημα αλλά και το καρδιαγγειακό σύστημα.

H μία και μοναδική ερώτηση που θα σας βοηθήσει να διαχειριστείτε τα tantrums

6 χαρακτηριστικά που ενδέχεται να έχουν τα παιδιά που έχουν γεννηθεί Ιούνιο

Οι 5 καλύτεροι τρόποι για να μειώσετε το στρες και τις συγκρούσεις στην οικογένειά σας

2.Καλύτερος ύπνος 

Η ίδια ουσία (μελατονίνη) βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς ύπνου, γι΄αυτό και τα κεράσια αποτελούν ένα τέλειο σνακ για να καταναλώσεις περίπου δύο ώρες προτού κοιμηθείς.

3.Συμβάλλουν στην απώλεια βάρους

Οι ανθοκυανίνες, συστατικό που συναντάται σε υψηλή περιεκτικότητα στα κεράσια και τους χαρίζει το χαρακτηριστικό βαθυκόκκινο χρώμα τους, μπορούν να γίνουν ο σύμμαχός σου στην απώλεια βάρους και λίπους, ενώ αυξάνουν τα επίπεδα της ‘καλής’ χοληστερίνης.

Shape tested: Γρανίτα με κεράσι- Το ιδανικό γλύκισμα για καλό ύπνο

4.Έχουν αντιγηραντικές ιδιότητες

Η μελατονίνη, επίσης, επιβραδύνει και τη διαδικασία γήρανσης, καθώς μπορεί ίσως να εξουδετερώνει την οξειδωτική βλάβη και να καθυστερεί τη νευροεκφυλιστική διαδικασία της γηράνσεως.

5.Είναι πλούσια σε σίδηρο 

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε σίδηρο, τα κεράσια είναι κατάλληλα για περιπτώσεις αναιμίας, ενώ συμβάλλουν στην αιμοποίηση του οργανισμού.

6.Βοηθούν στην πρόληψη του διαβήτη 

Οι ανθοκυανίνες, επίσης, επιτρέπουν τον καλύτερο έλεγχο της γλυκόζης του αίματος και αποτρέπουν την υπεργλυκαιμία, και κατά συνέπεια και τον διαβήτη.

Δες επίσης:Πώς θα χορτάσεις (αλήθεια λέμε!) με μία σαλάτα

Δες χρειάζεται να τα καταναλώνεις μόνα τους, αλλά μπορείς να τα εντάξεις στη διατροφή σου με πολλούς τρόπους. Δες παρακάτω μερικά γεύματα στα οποία μπορείς να τα εντάξεις για ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα.

Ιδέες για να τρως κεράσια:

Πρόσθεσέ τα στη βρώμη σου 

 

Ή στο τοστ σου και συνδύασέ τα με άλλα φρούτα και τυρί κρέμα 

It‘s #toasttuesday! 😍 so I made cherry 🍒 & berry toasts for breakfast 🙌🏻 the left one is with chocolate cream 🍫 and the right one is with coconut cream + raspberry jam 😋 Which one would you pick? 😃 👉🏻 you can find the recipe for my easy vegan nut nougat spread on my blog – link in my bio or direct link in my insta-story👆🏻 Wishing everyone a wonderful day! 😘 . . 🇩🇪 Guten morgen ihr lieben! Heute gibt es bei mir Toasts (oder besser gesagt getoastetes Brot🙈) mit Kirschen und Beeren zum Frühstück 😍🙌🏻 Das Linke ist mit Schokocreme 🍫 und das Rechte mit Kokoscreme + Himbeer-Marmelade 😋 Welches würdet ihr zuerst nehmen? 😃 👉🏻 Das Rezept für meinen einfachen veganen Schokoaufstrich (Nuss-Nougat-Creme) findet ihr auf meinem Blog – der Link zum Blog ist oben in meiner Bio oder der direkte Link zum Rezept in meiner Insta-story👆🏻 Ich wünsche euch allen einen schönen Dienstag! 😘 . . . . . . . . . #toast #veganfood #berries #foodie #cherries #food #foodpics #cleaneating #canondeutschland #fitfood #bestofvegan #breakfast #frühstück #LetsCookVegan #buzzfeast #gloobyfood #beautifulcuisines #veganfoodspot #f52grams #huffposttaste #foodandwine #bbg #thrivemags #vegan #kaylaitsines #veganworldshare #feedfeed @thefeedfeed

A post shared by fitness_bianca / Food-Blogger (@biancazapatka) on

 

Στα smoothies σου

🇬🇧 Good morning, dear ones! After I bought the beautiful cherries 🍒 yesterday evening, I thought, it would be a perfect breakfast ☕️ for the warm ☀️ day ahead. A little bit of chia pudding with cherry-banana-raspberry smoothie 🥣, on top still some fresh cherries 🍒 and the day can start. Have a good time with 😊. ° ° 🇩🇪 Guten Morgen ihr Lieben, Nachdem ich gestern Abend die schöne Kirschen 🍒 gekauft habe, dachte ich mir, das wäre ein perfektes Frühstück ☕️ für den anstehenden warmen ☀️ Tag. Ein bisschen Chia Pudding mit Kirsch-Banane-Himbeer Smoothie 🥣, on top noch paar frische Kirschen 🍒 und der Tag kann starten. Lass es euch gut 😊 gehen. ° ° ° ° ° ° ° #smoothie #smoothiebowl #smoothies #smoothiebowls #veganbowl #chiaseeds #chiasamen #chiapudding #cherry #cherries #banana #banana #bananas #veganfoodporn #vegan #veganfood #veganeats #veggies #veganprotein #breakfast #frühstück #ranajky #snidane #veganberakfast #soyummy #igfood #foodiegram #gesundesfrühstück #healthybreakfast #delikatka

A post shared by Katka Jancova Cook Daily Fresh (@delikatka_) on

 

Φτιάξε μια εναλλακτική εκδοχή ρυζόγαλου με κεράσια και κανέλα 

Rice pudding with rhubarb compote, cherries, passionfruit and nuts 🍒 . Da ich mich bei Milchreis nie so recht entscheiden kann, was ich dazu essen möchte, gibt's heute einfach eine Milchreis-Bowl mit Rhabarberkompott, Kirschen, Maracuja, Haselnüssen und gehackten Mandeln. Den Milchreis habe ich mit Kokosmilch und Wasser aufgekocht, dazu dann noch Vanille & geriebene Tonkabohnen. Für den Milchreis nehme ich Reisflocken, damit geht das Ganze ratzfatz 😊 . Werbung: Die Tonkabohnen haben wir zum Testen von @myfruits_superfoods zugeschickt bekommen. Ich kannte das Gewürz bisher so noch nicht, nur von einem leckeren Brotaufstrich. Tonkabohnen riechen nach einer Mischung aus Mandel & Vanille. Richtig lecker! . Was esst ihr am Liebsten zu Milchreis? 🍒 . . #tonkabean #passionfruit #reishunger #whatveganseat #myfruits #vegan #ricepudding #milchreis #rhabarber #rhubarb #projektzuckerfrei #projektgesundleben #cherries #kirschen #kompott #breakfast #frühstück #buddhabowl #bowl #tonka #eatclean #eatfresh #cleaneating #plantbased #hazelnut #breakfastbowl #superfood #gesundessen #gesundeernährung #veganbreakfast

A post shared by food & travel | LIVA & NOLE (@mitsiebensachen) on

 

Στα Smoothie bowl σου

Almond cherrie cocoa smoothie has all the makings of a perfectly early summer treat! The gorgeous cherry blossom will leave us with delicious cherries ready to be eaten. Almond cherry cocoa smoothie bowl combines the creaminess from almond milk, tartness from cherries and tons of nutrients from other fruits. It’s tangy, seeet and just the right amount of decadent. What’s your favourite way of enjoying cherries? Tell us in comments below. Btw, thank you so much people for sending all those prayers from grandmom. She’s recovering well. I hope she gets better soon. Much love and gratitude 🙏🏿🙏🏿 * * * * #shimmerwithplants #cherrysmoothie #nicecream #cherries #cherry #dairyfree #almondmilk #vegan #veganrecipes #veganbodybuilding #veganfood #veganfood #veganbreakfast #indianvegan #indianveganfood #healthyfood #healthybreakfast #healthy #healthyeating #indianhealthblogger #indianhealthyfoods #plantbased #plantbaseddiet #plantbasedfoods #plantbasedpower

A post shared by Plant Based Sisters. (@shimmerwithplants) on

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece