Οι 2 αλλαγές στη διατροφή που θα βοηθήσουν να μειωθεί το λίπος από την κοιλιά

Θα τα καταφέρεις όμως;

15.05.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer.

Σε μια περίοδο 6 χρόνων άνθρωποι που έπιναν καθημερινά ροφήματα με ζάχαρη συσσώρευσαν κατά 27% περισσότερο κοιλιακό λίπος συγκριτικά με την ομάδα ελέγχου, σύμφωνα με μελέτη στην επιθεώρηση Circulation. Τα αναψυκτικά, οι χυμοί με ζάχαρη, οι καφέδες και τα smoothies είναι όλα τους ένοχα. Εάν το νερό δε σου αρκεί, καλύτερα να είσαι επιλεκτική.

Διάβασε επίσης: 6 πράγματα που θα συμβούν στο σώμα σου αν κόψεις τη ζάχαρη

Κόψε εντελώς τα αναψυκτικά

«Αντί για ζάχαρη και πλήρες γάλα, χρησιμοποίησε άγλυκο γάλα αμυγδάλου ή καρύδας για τον καφέ σου» προτείνει ο Robin Foroutan, RDN, εκπρόσωπος του αμερικανικού οργανισμού Academy of Nutrition and Dietetics. «Όταν θέλεις χυμό και παράλληλα προσπαθείς να περιορίσεις τη ζάχαρη, ο χυμός λαχανικών –όχι όμως καρότου ή παντζαριού– είναι καλύτερος από το φρουτοχυμό».

Και μην ξεχνάς το τσάι

Διάβασε επίσης: Πράσινο τσάι κι άλλα 4 συστατικά κατά της κυτταρίτιδας που ΔΕΝ γνωρίζεις!

«Αρκετές μελέτες έχουν δείξει πως ένα συστατικό στο πράσινο τσάι αυξάνει το μεταβολισμό» επισημαίνει ο ειδικός. Σε έρευνα στην επιθεώρηση Journal of Nutrition τονίζεται επίσης πως συστατικά στο πράσινο, το μαύρο και το τσάι oolong συνέβαλαν στην απώλεια κοιλιακού λίπους σε ποντίκια.

Διάβασε επίσης: Μπορείς να κόψεις τη ζάχαρη; Δες το πλάνο

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

λαχανικά σούπα λαχανικών υγιεινή σούπα
Σούπα λαχανικών για δυνατό ανοσοποιητικό

Μύθος: Οι σούπες είναι χειμωνιάτικο φαγητό. Δοκίμασε αυτή τη σούπα λαχανικών για να «φορτώσεις» βιταμίνες και ενέργεια και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου – όλο το χρόνο!

miso
Miso: Πώς θα χρησιμοποιήσεις και εσύ το Νο1 συστατικό της ιαπωνικής κουζίνας;

To miso είναι το συστατικό που θα βρεις σχεδόν σε κάθε ιαπωνική συνταγή. Να πώς θα το χρησιμοποιήσεις κι εσύ. 

#shapegreece