Νιώθεις κούραση; Έτσι θα έχεις περισσότερη ενέργεια όλη μέρα

Μάθε πώς να ρυθμίζεις το ενεργειακό σου ρολόι για να έχεις περισσότερη ενέργεια! Αυτό το ημερήσιο πρόγραμμα θα σε βοηθήσει να νικήσεις την κούραση και να νιώθεις ευεξία.

08.05.2018

εχεις διαβασει

Αισθάνεσαι κουρασμένη και θα ήθελες να έχεις περισσότερη ενέργεια για να ανταπεξέλθεις σε όλα όσα πρέπει και θέλεις να κάνεις κάθε μέρα; Ακολούθησε αυτό το πρόγραμμα από το πρωί μέχρι το βράδυ που θα επανασυντονίσει το ενεργειακό σου ρολόι!

7:15 π.μ.: Ξύπνα και ανάπνευσε

Αντί να σηκωθείς αμέσως μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι, αφιέρωσε μερικά λεπτά για να επικεντρωθείς και να καθαρίσεις το μυαλό σου, κάνοντας ασκήσεις αναπνοών.

7:30 π.μ.: Ρίξε κρύο νερό στο πρόσωπό σου

Αυτή η τεχνική ξυπνά κυριολεκτικά τον εγκέφαλο βοηθώντας το να μεταβεί από το παρασυμπαθητικό νευρικό σύστημα (λειτουργία ύπνου) στο συμπαθητικό νευρικό σύστημα (λειτουργία ξύπνιου).

7:45 π.μ.: Κάνε διατάσεις

Οι πονεμένοι μύες και η σφιγμένη περιτονία σε κάνουν να νιώθεις κουρασμένη πριν καν η μέρα ξεκινήσει. Αφιέρωσε 5 λεπτά σε διατάσεις για το λαιμό και την πλάτη.

Διάβασε κι εδώ πότε, πώς και γιατί πρέπει να κάνεις διατάσεις!

8:00 π.μ.: Φάε πρωινό

Το έχεις ξανακούσει και, φυσικά, ισχύει. Γέμισε τον οργανισμό σου ενέργεια με δημητριακά ολικής αλέσεως, άπαχη πρωτεΐνη και μικρές ποσότητες καλών λιπαρών.

10:00 π.μ.: Γέμισε το μπουκάλι σου νερό

Συχνά, η αφυδάτωση προκαλεί κούραση. Η σωστή ενυδάτωση είναι απαραίτητη για τη διάσπαση και αφομοίωση των θρεπτικών συστατικών από τον οργανισμό, τα οποία είναι με τη σειρά τους απαραίτητα για την παραγωγή ενέργειας.

11:15 π.μ.: Φάε ένα σνακ

Για διαρκή ενέργεια (και για να διατηρήσεις την καλή σου διάθεση), το σάκχαρο του αίματος πρέπει να μένει σταθερό καθ’ όλη τη διάρκεια της hμέρας κι αυτό σημαίνει ότι πρέπει να τρως κάθε 3 με 4 ώρες. Απόφευγε τροφές με ζάχαρη.

Δες κι εδώ ποια είναι τα καλύτερα (light) σνακ για να φας στο γραφείο!

11:45 π.μ.: Κάνε διάλειμμα από την τεχνολογία

Κλείσε τα μάτια για 5 λεπτά για να κάνεις διαλογισμό και να χαλαρώσεις τις αισθήσεις σου. Αυτό θα προστατεύσει τα νεύρα σου από την υπερπροσπάθεια που σε καταβάλλει.

12:30 μ.μ.: Βγες στον ήλιο

Βοηθά το σώμα να παράγει βιταμίνη D, ένα θρεπτικό στοιχείο που προστατεύει από την οστεοπόρωση, τον καρκίνο, την κατάθλιψη, τις παθήσεις της καρδιάς και, ναι, την κούραση!

Διάβασε κι εδώ τα 10 SOS για τη βιταμίνη του ήλιου!

1:00 μ.μ.: Γευμάτισε με όσπρια

Για να μεγιστοποιήσεις την ενέργειά σου το μεσημέρι –και να αποφύγεις την απογευματινή κατάρρευση–, προτίμησε τροφές υψηλές σε φυτικές πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, όπως τα όσπρια.

2:00 μ.μ.: Φάε ένα φρούτο

Θέλεις πάντα γλυκό μετά το φαγητό; Φάε ένα φρούτο – οι φυτικές ίνες και το νερό επιβραδύνουν την αφομοίωση της φρουκτόζης, οπότε το σάκχαρο δεν αυξάνεται απότομα όπως με την επεξεργασμένη ζάχαρη (που μετά οδηγεί σε απότομη πτώση του και σε λιγούρες για περισσότερη ζάχαρη).

3:00 μ.μ.: Πήγαινε μια (μικρή) βόλτα

Έρευνες δείχνουν ότι ένας περίπατος για 10 λεπτά προκαλεί αίσθημα αυξημένης ενέργειας έως και 2 ώρες μετά.

4:00 μ.μ.: Φάε κάτι

Ισχύει ό,τι και για το πρωινό snack: φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και λιπαρά.

4:30 μ.μ.: Σήκωσε τα πόδια στον τοίχο

Ξάπλωσε ανάσκελα και ακούμπησε τα πόδια στον τοίχο, με τους γοφούς κοντά στον τοίχο, ώστε να σχηματίζεις ένα «L». Αυτή η στάση στέλνει το αίμα που έχει μείνει στάσιμο στα ποδιά ξανά στον κορμό, αυξάνοντας τον όγκο του αίματος που κυκλοφορεί στο σώμα σου και βοηθώντας το ήπαρ και τα άλλα όργανα να αποβάλλουν τις τοξίνες.

5:00 μ.μ.: Ασκήσου στο γυμναστήριο για 30 λεπτά

Η σωματική άσκηση είναι το καλύτερο αντίδοτο για το στρες. Μόλις αρχίσεις να γυμνάζεσαι, ο εγκέφαλος παράγει πρωτεΐνες που προκαλούν την ανάπτυξη νέων νευρικών κυττάρων στον εγκέφαλο, πράγμα που αυξάνει την εγρήγορση.

6:00: Προκάλεσε τον εαυτό σου

Καθώς μαγειρεύεις το βραδινό, δοκίμασε να κάνεις κάποια πράγματα με το μη κυρίαρχο χέρι. Μόλις η προσοχή σου στραφεί στο σώμα σου, αντί να δουλεύεις στον… αυτόματο, η εγκεφαλική δραστηριότητα αυξάνεται και δημιουργούνται νέες συνδέσεις μεταξύ των εγκεφαλικών κυττάρων, παρέχοντας αυξημένη ενέργεια και ζωτικότητα.

6:30: Φτιάξε ένα ισορροπημένο πιάτο

Γέμισε το μισό πιάτο σου με λαχανικά, το ένα τέταρτο με άπαχη πρωτεΐνη και το υπόλοιπο με άμυλο ή δημητριακά ολικής αλέσεως.

7:00 μ.μ.: Πέρνα χρόνο με τους αγαπημένους σου

Γέμισε τη συναισθηματική δεξαμενή σου περνώντας χρόνο με την οικογένεια ή τους φίλους σου. Βρες χρόνο για να είσαι μαζί με ανθρώπους που θρέφουν την ψυχή σου, επειδή σε κάνουν να νιώθεις χαρά – το πιο ισχυρό διεγερτικό του κόσμου.

10:00 μ.μ.: Βάλε stop στην τεχνολογία

Για να ετοιμαστείς για ύπνο, κλείσε τα πάντα, από τον υπολογιστή και το κινητό μέχρι την τηλεόραση. Η μελατονίνη, η ορμόνη που υποκινεί τον ύπνο, εκκρίνεται στο σκοτάδι. Το φως από τις ηλεκτρονικές συσκευές παραπλανά το σώμα, που νομίζει ότι είναι ακόμα μέρα, με αποτέλεσμα να παράγεται λιγότερη μελατονίνη και να δυσκολεύεσαι να αποκοιμηθείς το βράδυ.

Δες κι εδώ 10 έξυπνα τρικ για καλύτερο ύπνο!

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece