Love Your Shape Μάιος 2018

Πώς να φτιάξεις μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα; Τα 6 βασικά βήματα της διατροφολόγου

Οι 6 βασικές προϋποθέσεις για μία χορταστική σαλάτα ως γεύμα.

Spring salad from early vegetables, lettuce leaves, radishes and herbs in a white bowl

Μπορεί να φαίνεται ένα από τα πιο απλοϊκά και εύκολα στη σύνθεση πιάτα, όμως, τελικά, πώς μπορείς να πετύχεις τη χρυσή τομή και να δημιουργήσεις μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα;

Συνήθως, καταφέρνουμε είτε το πρώτο, δημιουργώντας ένα βαρύ και με πολλές θερμίδες αποτέλεσμα που μόνο… σαλάτα δεν θα θύμιζε, είτε το δεύτερο, με το τελικό -και σούπερ υγιεινό- αποτέλεσμα να είναι πολύ βαρετό. Πώς θα πετύχεις και νοστιμιά και λίγες θερμίδες; Δες παρακάτω τα 6 βασικά βήματα από τη διατροφολόγο Κλειώ Χούπη, και αμέσως θα πετύχεις αυτό που θέλεις!

Χορτοφαγική σαλάτα με κινόα και πράσινα λαχανικά από τη διαιτολόγο Δέσποινα Μαρσέλου

The 30-day Salad Project: Τρώμε κάθε μέρα σαλάτα για 1 μήνα και να πώς θα το κάνεις κι εσύ!

Πώς να φτιάξεις μια νόστιμη και υγιεινή σαλάτα; Τα 6 βασικά βήματα:

1.Διάλεξε μια διαφορετική πράσινη βάση

Απαραίτητο συστατικό κάθε υγιεινής σαλάτας είναι η πράσινη βάση της. Αντί για τα συνηθισμένα συστατικά, ωστόσο, όπως είναι το μαρούλι ή το λάχανο, κάνε μια πιο fun και διαφορετική επιλογή όπως είναι το kale ή το baby σπανάκι.

2.Πρόσθεσε λαχανικά

Οι διαφορετικές υφές θα δώσουν ένα ακόμα πόντο στο γευστικό σου αποτέλεσμα. Οπότε μην  περιοριστείς μονάχα σε ένα λαχανικό. Εμπλούτισε τη σαλάτα σου με διαφορετικά λαχανικά όπως ψητά λαχανικά, μελιτζάνα ή παντζάρι.

3.Μην παραλείψεις το dressing

Προτίμησε μια ελαφριά vinaigrette και απόφυγε τα κρεμώδη αλλά και έτοιμα dressing. Φτιάξε τη δική σου σως μέσα στο Σαββατοκύριακο και φυλαξέ την όλη την εβδομάδα στο ψυγείο σου προσθέτοντας στις σαλάτες σου εύκολα και γρήγορα.

4.Πρόσθεσε κάτι τραγανό

Τραγανά λαχανικά, όπως αγγούρι ή καρότο, ή σπιτικά croutons θα δώσουν έξτρα γεύση αλλά και θρεπτικά συστατικά στο τελικό αποτέλεσμα.

5.Μην ξεχνάς τις πρωτεΐνες

Βασικό μέρος κάθε σαλάτας είναι και οι πρωτεΐνες, που οπωσδήποτε δεν πρέπει να παραλείψεις. Πρόσθεσε ψητό κοτόπουλο, γαρίδες, σολομό ή και αυγά.

6.Μερικά extra συστατικά που θα σε εκπλήξουν!

Τελευταίο και πιο διασκεδαστικό στάδιο από τη δημιουργία ενός ενδιαφέροντος αλλά και υγιεινού πιάτου είναι η ολοκλήρωση με διάφορες τροφές που θα δώσουν ακόμα περισσότερη γεύση, όπως είναι τα φρέσκα ή αποξηραμένα φρούτα, ξηροί καρποί, σπόροι, βότανα, μυρωδικά ή μπαχαρικά.

Συνεργάστηκε η Κλειώ Χούπη, κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος, MSc στην Παθολογία της Κύησης www.facebook.com/kleiochoupi

#ShapeTaperaki: Φτιάξε σαλάτα στο βάζο με τις οδηγίες της διαιτολόγου! Αυτό θα πάρεις στη δουλειά!