Το ταχίνι αλλιώς: Σε ντιπ με γιαούρτι, σε άλειμμα με αβοκάντο και σε σος με λεμόνι!

Ποια είναι τα οφέλη του; Με πόσους τρόπους μπορείς να το φας;

13.03.2020

εχεις διαβασει

συνταγές με ταχίνι

Το ταχίνι είναι υγιεινό, πλούσιο σε βιταμίνες και πολύτιμα θρεπτικά συστατικά. Επιπλέον, είναι ένα πολύ «ευέλικτο» υλικό που μπορείς να απολαύσεις με πολλούς τρόπους, εκτός από την κλασική εκδοχή του ως άλειμμα στο ψωμί σου.

Δες επίσης:Άκρως καλοκαιρινή σούπα αβοκάντο με αγγούρι: νόστιμη και light

Πραγματικό superfood

Το ταχίνι είναι μια αυθεντική υπερτροφή και υπάρχουν 5 καλοί λόγοι για να το βάλεις στη διατροφή σου, αφού περιέχει:

1. Φώσφορο, που διατηρεί υγιή τα οστά και τα δόντια.

2. Λεκιθίνη, ένα απαραίτητο λιπαρό για την ομαλή λειτουργία των κυττάρων.

3. Μαγνήσιο, που σε βοηθά να χαλαρώνεις και να μην παθαίνεις κράμπες.

4. Κάλιο, το οποίο ενισχύει το μεταβολισμό σου.

5. Αμινοξέα, τα βασικά δομικά στοιχεία που χρησιμοποιεί το σώμα μας για να συνθέσει πρωτεΐνη.

Δες επίσης:Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Συνταγές με ταχίνι – 3 διαφορετικοί τρόποι να το δοκιμάσεις:

Δοκίμασέ το έτσι: Ντρέσινγκ με ταχίνι

Ανάμειξε 2 κ.σ. ταχίνι, το χυμό 1/2 λεμονιού, 1 λιωμένη σκελίδα σκόρδο, 3 κ.σ. εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο και 1 κ.σ. μέλι, αλάτι και πιπέρι. Αν το προορίζεις για πράσινη σαλάτα, αραίωσέ το με λίγο νερό. Μπορείς να το περιχύσεις πάνω από ψητά λαχανικά ή ψητό κρέας.

Δοκιμάσέ το και έτσι: Ντιπ με ταχίνι

Σε ένα μπολ ανακάτεψε 200 γρ. στραγγιστό γιαούρτι, 3 κ.σ. ταχίνι, το χυμό 2 λεμονιών, 2 λιωμένες σκελίδες σκόρδο, 1 κ.γ. αλάτι και 1/4 κ.γ. πιπέρι καγιέν ή μπούκοβο. Σερβίρισέ το με ψητές αραβικές πίτες και κριτσίνια από πίτα ολικής αλέσεως, με στικ λαχανικών ή μαζί με αρνί, κοτόπουλο ή ψάρι.

Αλλά και έτσι: Άλειμμα ταχίνι με αβοκάντο

Ανακάτεψε 1 ώριμο αβοκάντο που θα έχεις λιώσει με το πιρούνι, 3 κ.σ. ταχίνι, το χυμό 1 λεμονιού, 1 σκελίδα σκόρδο λιωμένη, 1/2 κ.γ. κύμινο, 1/2 κ.γ. μπούκοβο ή πιπέρι καγιέν και αλάτι. Άλειψέ το σε φρυγανισμένο χωριάτικο ψωμί ή σερβίρισέ το ως ντιπ μαζί με τραγανά λαχανικά.

18 γρ. ταχίνι: 113 θερμίδες, 10,6 γρ. λιπαρά, 0,1 γρ. υδατάνθρακες, 1,4 γρ. φυτικές ίνες, 3,9 γρ. πρωτεΐνη

[related id="309367"]

Περισσότερα από Love your Shape

Best of network

#shapegreece