Tα σνακ που τρώνε οι συντάκτριες του Shape!

Δεν είμαστε όλες πρωινοί τύποι στην άσκηση, αλλά έχουμε ίδιο γούστο στα σνακ πριν και μετά το γυμναστήριο

28.05.2018

εχεις διαβασει

Πώς ξεκινά η μέρα μου

Η Μυρτώ Μήτσιου, διευθύντρια του SHAPE, ξεκινά γυμναστική πιο νωρίς από όλες μας. Πριν ακόμα ξυπνήσουν τα παιδιά. Ένα κουλούρι Θεσσαλονίκης ολικής άλεσης, λίγα στικς καρότου και πιπεριάς και Philadelphia Active πλούσιο σε πρωτεΐνη είναι το γεμάτο πρωινό της!

Το σνακ μου για κάθε ώρα

Η Νάνσυ Βλοντάκη, art director του Shape, έχει πάντα κομμένα καροτάκια και αγγουράκια στο ψυγείο για γρήγορο σνακ. Αλλά η πιο γρήγορη και θρεπτική ιδέα της είναι γερμανικό ψωμί με Philadelphia Active πλούσιο σε πρωτεΐνη, και κυβάκια λαχανικών. Ένα μίνι γεύμα πλούσιο σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες!

Ένα γρήγορο γλυκό σνακ

Η health editor μας Ελένη Δασκαλάκη, είναι η γλυκατζού της παρέας, αλλά και εκείνη που πάει πιο συχνά γυμναστήριο από όλες μας και συνήθως απόγευμα, οπότε ένα γλυκό σνακ επιβάλλεται. «Η ρυζογκοφρέτα με λίγο μέλι και τυρί κρέμα Philadelphia Active με χαμηλά λιπαρά και πλούσιο σε πρωτεΐνη είναι το καλύτερο μετά το γυμναστήριο. To Philadelphia Active έχει 40% περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με το κανονικό Philadelphia και μου ταιριάζει και σε γλυκές και αλμυρές συνταγές».

Ο καλύτερος φίλος του φρούτου μου;

Το νέο μέλος της ομάδας μας, η συντάκτρια διατροφής Κωνσταντίνα Μερκούρη, συνήθως κυκλοφορεί με ένα φρούτο στο γραφείο, οπότε σε όλα τα σνακ της πάντα θα υπάρχει και λίγο φρούτο μέσα. Ειδικά μετά το γυμναστήριο όμως, το φρούτο συνδυάζεται με Philadelphia Active για φουλ πρωτεΐνη!

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece