Εσύ έφτιαξες Buddha bowl; Το trend που βάζει την ποικιλία στη διατροφή σε ένα μπολ!

10 ιδέες για να φτιάξεις τα πιο γευστικά και Instagram-ικά bowls

31.05.2018

εχεις διαβασει

Τι είναι το Buddha bowl

Αν είσαι λάτρης του Instagram και των fitness λογαριασμών, σίγουρα θα έχεις συναντήσει, πολλές φορές, στην αρχική σου σελίδα τη νέα διατροφική τάση, που τον τελευταίο χρόνο έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των απανταχού fitness lovers, το buddha bowl!

Εξάλλου, το έχουμε δοκιμάσει  και εμείς στo Shape, που το ανακαλύψαμε πριν γίνει instagram trend:

Φτιάξε το δικό σου buddha bowl για αδυνάτισμα: Δοκίμασε μπολ σαλάτας με μαύρο ρύζι και ντρέσινγκ ταχίνι

Φτιάξαμε την ελληνική εκδοχή του Buddha bowl: Μοσχάρι με κολοκύθα και σέσκουλα

Τα πολύχρωμα «μπολ του Βούδα», όπως είναι αλλιώς γνωστά, είναι ένα από τα πιο υγιεινά γεύματα που θα μπορούσες να υιοθετήσεις στο καθημερινό σου πρόγραμμα, αφού αποτελούνται κυρίως από λαχανικά και φρούτα και παραλλάσσοντας το αρχικό concept με το κρέας, πλέον είναι ένα από τα πιο αγαπημένα πιάτα της νέας γενιάς χορτοφάγων, που βάζουν σε ένα μπολ πολλά και διαφορετικά λαχανικά.

Δες επίσης: Το ταχίνι αλλιώς: Σε ντιπ με γιαούρτι, σε άλειμμα με αβοκάντο και σε σος με λεμόνι!

Τι είναι το Buddha bowl;

Ουσιαστικά αποτελούν συνταγές που μπαίνουν σε μπολ και περιλαμβάνουν συνδυασμούς λαχανικών, προϊόντα ολικής άλεσης και πρωτεΐνη.  Το μπολ του Βούδα βασίζεται σε μια απλή αρχή: φάε όσο χωράει ένα μπολ και βάλε κινόα, ρύζι, φρούτα, όσπρια και λαχανικά. Η βασική ιδέα είναι να φτιάξεις ένα μπολ με απόλυτη ισορροπία σε υδατάνθρακα, πρωτεΐνη και φυτικές ίνες, επομένως υπάρχει σίγουρα κρέας ή κάποια άλλη πηγή πρωτεΐνης.

Πώς να το φτιάξεις; 

Η βασική του φόρμουλα αποτελείται από πράσινα, φυλλώδη λαχανικά για βάση και διάφορα toppings που συνήθως περιέχουν λαχανικά, φυτικές πηγές πρωτεΐνης όπως τα ρεβίθια και το tofu, αλλά και άπαχο κρέας ή αυγά, υδατάνθρακες όπως κινόα ή ρύζι και τέλος, ένα ελαφρύ και υγιεινό dressing.

Δες επίσης: Γλυκοπατάτα με αβοκάντο: Η πιο επιτυχημένη συνταγή με comfort υδατάνθρακα και φρούτο

Μερικοί συνδυασμοί για να απολαύσεις το δικό σου Buddha bowl:

Κους κους + σόγια + αβοκάντο + σγουρό μαρούλι + αγγούρι + noodles από κολοκύθι + Λαχανάκι Βρυξελλών

🌿 Green salad for two 🌿 Today I finally learned how to make an avocado rose and I couldn’t wait to make a dish featuring it! So here it is. A green salad with wholegrain spelt couscous, soy beans, avocado, curly lettuce, cucumber, zuchinni strings and veggie sprouts. 🌿 I also made one for my boyfriend, but he doesn’t like avocado that much. Like whattt? 😱 Oh, I almost forgot. We used some sesame oil as dressing. 🙌🏻 • • Vandaag eindelijk geleerd hoe ik een avocadoroos kan maken en ik kon natuurlijk niet wachten om het in een gerecht te verwerken! Dus dit is het geworden. Een groene salade met tarwe spelt couscous, soja boontjes, avocado, veldsla, komkommer, courgette slierten en groente kiemen. 🌿 Ik maakte ook één voor mijn vriend, maar hij houd niet zo erg van avocado. Like whattt? 😱 Ohja, bijna vergeten. We gebruikten wat sesam olie als dressing. 🙌🏻 • • • #salad #greensalad #salade #saladbowl #buddhabowl #avocadorose #dutchfoodie #avocado

A post shared by What Marjet Eats (@whatmarjeteats) on

Πατάτες + κύβοι tofu (μαριναρισμένοι με σάλτσα σόγιας, σησαμέλαιο, σιρόπι σφενδάμνου, σκόρδο και τζίντζερ) + αβοκάντο + καλαμπόκι + ντοματίνια + μαρούλι + σπανάκι + σουσάμι 

Γλυκοπατάτα + χούμους με παντζάρι + αβοκάντο + kale + ρεβίθια + σως γιαουρτιού 

Φαλάφελ + χούμους + κινόα + αγγούρι + baby σπανάκι + σουσάμι 

Today’s bowl of goodies ☀️ I made these delicious baked falafels and served them with homemade hummus, quinoa, cucumber, baby spinach and a lot of sesame. I also wanted to add some avocado, but sadly I found out that it was mouldy. Guees I shouldn’t keep it with bananas 😣🥑 || Dzisiejsza miska rozmaitości ☀️ Zrobiłam przepyszne pieczone falafele, do tego domowy hummus, komosa ryżowa, ogórek, młody szpinak i dużo sezamu. Bardzo chciałam dodać też awokado, ale okazało się spleśniałe. Zgaduję, że nie powinnam trzymać go z dojrzewającymi bananami 😣🥑 ———————————————————————— #buddhabowl #vegan #veganfood #vegandinner #hummus #falafel #veganfoodshare #whatveganseat #govegan #veganism #plantbased #plantbaseddiet #foodie #healthy #healthylifestyle #healthylife #vegancommunity #veganpower #plantpower #weganskiobiad #cojedzaweganie #dietaroslinna #weganizm #dietaweganska

A post shared by Food Journal • Plant-based 🥑 (@_plantbasedmary) on

Γλυκοπατάτα (ψημένη με σάλτσα σόγιας, σκόνη σκόρδου, ρίγανη και Μπαχαρικό κολοκύθας)  + καλαμπόκι + καλαμαράκια + edamame + ντοματίνια + αβοκάντο + χόρτα.

Λάχανο Μποκ τσόι + ντομάτα + κόλιανδρος + κινόα + μανιτάρια + σουσάμι 

Τρίχρωμη κινόα + αβοκάντο + τηγανητό κολοκυθάκι + φασόλια edamame + κρεμμύδι + ντοματίνια + αγγούρι + μαρούλι + φιστίκια + Πασατέμπος + σως με σκόρδο

Πράσινη σαλάτα + γλυκοπατάτα + Μπρόκολο Ρομανέσκο + Γλυκομπίζελο  + Αρακάς + Πράσινα φασόλια + ντομάτες + Κόκκινο λάχανο + μισό αβοκάντο + ένα αυγό + chia σπόροι + ηλιόσπορος + χυμός λεμονιού 

🇺🇸🇬🇧EAT THE RAINBOW 🌈😍🥗 . " Do things that feed your SOUL not your EGO. And you'll be HAPPY. " . HAPPY WEDNESDAY YOU GUYS 🌈♥️ . #whatsonmyplate : salad leaves ( really well hidden ), sweet potatoes, romanesco, mangetout, peas, green beans, tomatoes, red cabbage, half an avocado, one boiled egg 🙂 Olive oil, pepper, pink himalayan salt, lemon juice, chia and sunflower seeds 🙂 . 🇫🇷 Toutes ces couleurs, ça donne pas envie? 🌈😍 . " Faites des choses qui nourrissent votre âme et non votre égo. Et vous serez heureux. " . En vous souhaitant un beau Mercredi 🌈♥️ . Dans mon assiette : de la mâche ( bien cachée), des cubes de patates douces, choux romanesco, des pois mangetout, choux rouge, petits pois, haricots verts, tomates, avocat, un oeuf mollet 🙂 Huile d'olive, poivre, sel rose d'himalaya, jus de citron, des graines de chia et de tournesol 🙂 .

A post shared by Pauline 🌸 (@lavieplaisirs) on

Φαγόπυρο + ραπανάκια + φραγκοστάφυλα + γλυκοπατάτα + σπαράγγια + μανιτάρια +  μαϊντανός + kale 

Buckwheat Bowl 🥣. ————- Vous mangez quoi aujourd'hui 😋? Dans mon bowl du jour on a du sarrasin*, des radis, des falafels de patate douce au four*, des asperges, des champignons, du persil et des chips de chou kale au four méga croustillantes 😋. La préparation des chips est toujours la même mais je vous l'ai remise en story 😊. Bon appétit !! . *la cuisson du sarrasin est dans une vidéo YouTube dont le lien est également en story. *la recette des falafels est sur le blog www.mailofaitmaison.com. ————- Mon ebook cookies vegans faciles : www.mailofaitmaison.com/boutique ————- Me soutenir ou avoir accès à mes sauces : www.tipeee.com/mail0ves ————- -15% sur le site nu3.fr avec le code MAILO15. ————- Ma chaîne YouTube : mail0ves (avec un zéro) ———— Recettes, conseils et astuces : www.mailofaitmaison.com ————- Groupe manger mieux : www.facebook.com/groups/mail0ves ———— Snapchat 👻 : Mailooves. ————— #mailofaitmaison #teamchourouge #bordeauxmaville #martinique #750g #teamnu3 #buddhabowl #lunch #eatclean #salade #gourmandise #plantbased #poweredbyplants #plantpowered #vegan #falafels #buckweat #letscookvegan #veganbowls

A post shared by Mailo Fait Maison 🇲🇶 972 (@mail0ves) on

Ψημένη γλυκοπατάτα + quinoa + ρεβίθια + κάρι + μπιζέλια + ρόδι + αβοκάντο + λαχανάκια Βρυξελλών 

Dinner of my dreams 🙌🏻 Well, really anything with potatoes or pasta I’d classify as the dinner of my dreams, but this one was just extra great 😋 Roasted sweet potato, quinoa, curry chickpeas, regular peas, sprouts, pomegranate, and last but not least, avo 🥑 To make the chickpeas I first strained and rinses 1 can, and added it to a pot with canned coconut milk, about 1 tbsp tomato paste, curry powder, minced garlic, and onion powder 👌🏻 I didn’t measure anything, just kind of eyeballed it and adjusted accordingly and they turned out quite well😋 Drizzled some tahini on top after the picture too 👌🏻 Have a good day my friends! And thank you all for the messages/comments on my post yesterday!! 💕

A post shared by Claire Cary (@eatwithclarity) on

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece