Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

26.06.2018

εχεις διαβασει

άδειο στομάχι

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Ναι

«Εκτός κι αν παθαίνεις συχνά κράμπες στο στομάχι, ζαλάδες ή ναυτία κατά τη διάρκεια της άσκησης με άδειο ή γεμάτο στομάχι, τότε και στις δύο περιπτώσεις η άσκηση μπορεί να σε ωφελήσει» επισημαίνει η ειδικός.

«Έχουμε αρκετά αποθέματα ενέργειας για να μας κρατήσουν για μια προπόνηση, ακόμα και χωρίς να έχουμε φάει πρόσφατα» τονίζει. «Και το τρέξιμο με άδειο στομάχι μπορεί στην πραγματικότητα να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερο λίπος». Από την άλλη πλευρά, όταν είσαι «γεμάτη» με καύσιμα, η άσκηση μπορεί να διευκολύνει την πέψη.

Πώς θα χάσω κιλά με άσκηση: Tα μυστικά που ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζεις!

Πότε να μην πάω γυμναστήριο: 4 λόγοι που ΔΕΝ πρέπει να έχεις τύψεις!

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Shape tip: Ιδανικό «καύσιμο»: 150 με 300 θερμίδες 1-2 ώρες πριν από την άσκηση. Προτίμησε ένα συνδυασμό υδατανθράκων για γρήγορη ενέργεια και λίγη πρωτεΐνη για να αποτραπεί η μυϊκή διάσπαση. Μία μπανάνα και 2 κ.σ. φιστικοβούτυρο είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

λαχανικά σούπα λαχανικών υγιεινή σούπα
Σούπα λαχανικών για δυνατό ανοσοποιητικό

Μύθος: Οι σούπες είναι χειμωνιάτικο φαγητό. Δοκίμασε αυτή τη σούπα λαχανικών για να «φορτώσεις» βιταμίνες και ενέργεια και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου – όλο το χρόνο!

#shapegreece