Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

22.11.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Θέλεις πιο γρήγορο αδυνάτισμα και σφιχτό κορμί; Χρειάζεσαι βάρη λέει ο trainer (και τι να κάνεις αν είσαι αρχάρια)

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Ναι

«Εκτός κι αν παθαίνεις συχνά κράμπες στο στομάχι, ζαλάδες ή ναυτία κατά τη διάρκεια της άσκησης με άδειο ή γεμάτο στομάχι, τότε και στις δύο περιπτώσεις η άσκηση μπορεί να σε ωφελήσει» επισημαίνει η ειδικός.

«Έχουμε αρκετά αποθέματα ενέργειας για να μας κρατήσουν για μια προπόνηση, ακόμα και χωρίς να έχουμε φάει πρόσφατα» τονίζει. «Και το τρέξιμο με άδειο στομάχι μπορεί στην πραγματικότητα να σε βοηθήσει να κάψεις περισσότερο λίπος». Από την άλλη πλευρά, όταν είσαι «γεμάτη» με καύσιμα, η άσκηση μπορεί να διευκολύνει την πέψη.

Διάβασε επίσης: Πώς θα χάσω κιλά με άσκηση; Tα μυστικά που ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζεις

Διάβασε επίσης: Πότε να μην πάω γυμναστήριο: 4 λόγοι που ΔΕΝ πρέπει να έχεις τύψεις

Shape tip: Ιδανικό «καύσιμο»: 150 με 300 θερμίδες 1-2 ώρες πριν από την άσκηση. Προτίμησε ένα συνδυασμό υδατανθράκων για γρήγορη ενέργεια και λίγη πρωτεΐνη για να αποτραπεί η μυϊκή διάσπαση. Μία μπανάνα και 2 κ.σ. φιστικοβούτυρο είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.