Ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι! (χτίσε σώμα χωρίς γυμναστήριο!)

Δες τι μπορείς να κάνεις μόνη σου στο σαλόνι σου με εύκολες ασκήσεις, μυστικά και τρικ για άσκηση στο σπίτι. 

21.06.2018

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι


Ξέρεις ότι η άσκηση κάνει καλό, αλλά μερικές φορές το να πας στο γυμναστήριο σου φαίνεται πολύ δύσκολο.
Αν κάποιες ημέρες θες να αποφύγεις την πολυκοσμία του γυμναστηρίου ή δεν έχεις το χρόνο να κρατήσεις την υπόσχεσή σου να ασκείσαι τρεις φορές την εβδομάδα, δες γιατί η άσκηση στο σπίτι μπορεί να σε βοηθήσει να διατηρήσεις το resolution σου.

1. Μπορείς να φοράς ό,τι θέλεις: Ασκείσαι με τις πιτζάμες σου, ακόμα και πριν σηκωθείς από το κρεβάτι χωρίς να σε βλέπει κανένας και χωρίς να χάνεις χρόνο για την προετοιμασία.

2. Μπορείς να ακούσεις ό,τι θες ΔΥΝΑΤΑ! H μουσική που σε ανεβάζει
και σου ταιριάζει στην άσκηση, το βίντεο γυμναστικής σου, ακόμα και το
audiobook σου ενώ κάνεις «σανίδα» γίνονται ο καλύτερος λόγος για να ασκείσαι στο σπίτι.

ασκήσεις για όλο το σώμα στο σπίτι

3. Μπορείς να ασκείσαι ενώ χορεύεις στο ρυθμό που θες: Χιπ χοπ και λάτιν μπορούν να γίνουν το νέο πρόγραμμα αερόβιας γυμναστικής σου, χωρίς να
σε κοιτάει κανείς.

4. Θα μάθεις περισσότερα για την άσκηση: Η προπόνηση στο σπίτι θέλει
δημιουργικότητα, φαντασία και διάθεση να μάθεις και να δοκιμάσεις νέα πράγματα. Οι ασκήσεις σε κάθε τεύχος Shape αλλά και οι online συμβουλές και τα προγράμματα θα σε κάνουν fitness expert ώστε να ξέρεις τι ταιριάζει στο σώμα σου, τι σε βοηθά στη γράμμωση και ποιοι μύες σου χρειάζονται περισσότερη δουλειά.

5. Μπορείς να σπας την προπόνηση στα δύο (και στα τρία): Αυτό είναι το καλό όταν είσαι trainer του εαυτού σου. Αν έχεις μικρά παιδιά για παράδειγμα, ακόμα και τα 30 λεπτά χωρίς διακοπή είναι πολυτέλεια. Αλλά ίσως μπορείς να βρεις τρία δεκάλεπτα μες στη μέρα για να κάνεις το πρόγραμμά σου.

Πώς θα ξεκινήσεις; Διάβασε στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece