Το πρωινό της Δούκισσας Νομικού και γιατί πρέπει να τρώμε γιαούρτι το πρωί

Δες πώς θα κάνεις κι εσύ καλές επιλογές στο πρωινό σου.

01.06.2018

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Δούκισσα Νομικού

Η Δούκισσα Νομικού διαθέτει μια από τις πιο ιδανικές σιλουέτες της ελληνικής showbiz και τίποτα, φυσικά, δεν είναι τυχαίο. Εκτός από τα εξαιρετικά γονίδια που έχει κληρονομήσει, ακολουθεί και μια άκρως υγιεινή διατροφή, κάτι που την έχει βοηθήσει και μετά τη γέννηση του γιου της, του μικρού Σάββα.

Τροφές που ανεβάζουν τη διάθεση: Αυτές είναι οι καλύτερες επιλογές για να βάλεις στη διατροφή σου

Πολλές είναι οι φορές που μοιράζεται μέσα από τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram τα γεύματά της.

Πώς τρώγεται η βρώμη; 10 συνδυασμοί με αλμυρά toppings για το πρωινό και μεσημεριανό σου

Πριν λίγες μέρες, μέσα από ένα Instagram story αποκάλυψε το υγιεινό πρωινό της που αποτελείται από γιαούρτι, βρώμη, αμύγδαλα και φράουλες, ένας από τους πιο θρεπτικούς και υγιεινούς συνδυασμούς που μπορείς να κάνεις και εσύ!

18 λόγοι που ο 9ος είναι ο πιο ανυπόφορος μήνας της εγκυμοσύνης

8 πράγματα που δεν σας έχει πει κανείς για μετά τη γέννα

15 πράγματα που δεν πρέπει να λες ποτέ σε μια έγκυο

Δούκισσα Νομικού: Το Instagram story με τον νόστιμο και υγιεινό πρωινό της 

Δούκισσα Νομικού

H δίαιτα του γιαουρτιού: Το πλάνο 2 εβδομάδων από το διατροφολόγο Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα

Γιατί το γιαούρτι είναι ιδανικό πρωινό

Συμβάλει στην υγεία του εντέρου

Περιέχει ζωντανούς μικροοργανισμούς (προκύπτουν μετά τη ζύμωση του γάλακτος), οι οποίοι ρυθμίζουν την ισορροπία της εντερικής xλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή γαστρεντερικών προβλημάτων. Επιπλέον, ένα από τα βακτήρια του γιαουρτιού, το λακτομπάκιλους, αποδείχθηκε ότι καταστέλλει την παραγωγή ενζύμων που ευνοούν την ανάπτυξη κακοήθων όγκων στο παχύ έντερο.

Βοηθάει στο αδυνάτισμα

Όταν η πρόσληψη ασβεστίου από τις τροφές είναι υψηλή, αυξάνεται η συγκέντρωσή του στο αίμα με αποτέλεσμα να μειώνεται η έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, της οποίας ο βιολογικός ρόλος είναι να μειώνει τη λιπόλυση και να αυξάνει την αποθήκευση λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή αποθήκευσης λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό και την επιτάχυνση της διαδικασίας της λιπόλυσης.

Πώς θα το φας για πρωινό

1. Βάλε μια μεγάλη κουταλιά γιαουρτιού σε ένα μπολ με βρώμη για να προσθέσεις κρεμώδη υφή και πρωτεΐνες που θα σε βοηθήσουν να παραμείνεις χορτάτη όλο το πρωί.

2. Πασπάλισε κανέλα και μια κουταλιά μέλι σε ένα στραγγιστό γιαούρτι. Συνδύασέ το με φρέσκα κομμένα φρούτα για ένα υγιεινό και νόστιμο επιδόρπιο.

3. Αραίωσέ το με νερό και πιες το αντί για ρόφημα πρωτεϊνών μετά την άσκηση για να ξαναδώσεις ενέργεια στους κουρασμένους σου μύες.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece