Κάνεις το squat εντελώς λάθος! (αν και πίστευες πως το κάνεις σωστά!)

Έχεις ακούσει πως δεν πρέπει να κατεβαίνεις κάτω από την παράλληλη γραμμή που σχηματίζουν οι μηροί σου με το έδαφος όταν λυγίζεις τα γόνατα. Αυτή η συμβουλή όμως ήταν τελικά λάθος!

15.06.2018

εχεις διαβασει

Αφήνοντας τα ισχία σου να βυθιστούν κάτω από την ορθή γωνία όταν κάνεις κάθισμα φτάνεις στην πραγματικότητα στο σημείο όπου αρχίζει η γράμμωση, χωρίς να κινδυνεύεις από τραυματισμούς. Η κοινή παρανόηση είναι πως, όταν κατεβαίνεις πολύ χαμηλά στα καθίσματα, βλάπτεις τα γόνατά σου. Στην πραγματικότητα ισχύει το αντίθετο: Όταν σταματάς στις 90 μοίρες ή λίγο πιο πάνω, είσαι πιο ασταθής και ασκείται μεγαλύτερη πίεση στα γόνατα, σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση Sports Medicine. Ερευνητές βρήκαν, επίσης, πως όσο πιο χαμηλά κατεβαίνεις στο κάθισμα, τόσο περισσότερο γυμνάζονται οι γλουτοί. Δοκίμασέ το τώρα!

squat-body

Τελειοποίησε τη στάση σου!

Σπρώξε τα ισχία πίσω και κάτω και ώθησε τους γλουτούς προς τα πίσω. Αυτή η θέση προστατεύει τις αρθρώσεις σου και επιτρέπει στα γόνατα να ανοίξουν λίγο προς τα έξω. Γείρε τον κορμό σου μπροστά από τα ισχία μέχρι οι ώμοι σου να βρεθούν πάνω από το κέντρο των πελμάτων σου. Έτσι, το βάρος σου μοιράζεται ομοιόμορφα εξασφαλίζοντας πως όλοι οι βασικοί μύες από τους κοιλιακούς και κάτω παίρνουν φωτιά. Μόλις βυθιστείς κάτω από τις 90° χρησιμοποίησε τα ισχία για να ανέβεις με δύναμη ευθεία επάνω, και όχι προς τα μπρος, μέχρι να βρεθείς όρθια.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

#shapegreece