Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

29.06.2018

εχεις διαβασει

Κέικ σοκολάτας

Μπορεί να έχεις συνηθίσει να καταναλώνεις τα λαχανικά σου είτε φρέσκα σε σαλάτες, είτε ως βασικό συστατικό σε κάποιο γεύμα σου, όμως μπορείς να τα προσθέσεις και στα γλυκά σου, πολλές φορές! Παρακάτω θα βρεις μια πολύ ξεχωριστή και νόστιμη συνταγή για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια. Φτιάξε κέικ με παντζάρι, μια πρωτότυπη συνταγή.

Shape Tested: Παγωτό σοκολάτα χωρίς ζάχαρη, με λίγα λιπαρά και τυρί κότατζ

Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή:

Υλικά:

  • -50 γρ. σκόνη κακάο
  • -175 γρ. αλεύρι
  • -1,5 κ.γλ. baking powder
  • 200 γρ. ζάχαρη άχνη
  • 250 γρ. μαγειρεμένα παντζάρια
  • 3 μεσαία αυγά
  • -200 ml ηλιέλαιο
  • -100 γρ. μαύρη σοκολάτα, κομμένη σε μικρά κομμάτια

Διάβασε επίσης:Πώς θα φτιάξεις ρύζι από κουνουπίδι με οφέλη που δε φαντάζεσαι και εξαιρετική γεύση!

The Mamagers Update:

Πως να μεγαλώσετε ένα πνευματικό παιδί σύμφωνα με καθηγητή του Χάρβαρντ

Οι καλύτεροι τρόποι για να σας ακούει το παιδί και να προσέχει τι λέτε

Τιραμισού σε ποτήρι – «σήκωσέ με ψηλά» γιατί δεν είμαι καλά

Εκτέλεση:

  • Προθέρμανε τον φούρνο στους 180°C.
  • Κοσκίνισε το κακάο, το αλεύρι, τo baking powder και τη ζάχαρη σε ένα μεγάλο μπολ.
  • Κόψε το παντζάρι και άλεσέ το στο μπλέντερ. Ενώ αυτό βρίσκεται σε λειτουργία, πρόσθεσε τα αυγά ένα – ένα και στη συνέχεια το ηλιέλαιο. Χτύπησε μέχρι το μείγμα να γίνει ομοιόμορφο.
  • Πρόσθεσε το υγρό μείγμα στα υπόλοιπα υλικά που άλεσες, αλλά και τη σοκολάτα. Ρίξε το μείγμα σε μία φόρμα για κέικ και ψήσε για 45 λεπτά περίπου.
  • Προαιρετικά, διακόσμησε το κέικ σου, πασπαλίζοντας με άχνη ζάχαρη.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

λαχανικά σούπα λαχανικών υγιεινή σούπα
Σούπα λαχανικών για δυνατό ανοσοποιητικό

Μύθος: Οι σούπες είναι χειμωνιάτικο φαγητό. Δοκίμασε αυτή τη σούπα λαχανικών για να «φορτώσεις» βιταμίνες και ενέργεια και να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου – όλο το χρόνο!

miso
Miso: Πώς θα χρησιμοποιήσεις και εσύ το Νο1 συστατικό της ιαπωνικής κουζίνας;

To miso είναι το συστατικό που θα βρεις σχεδόν σε κάθε ιαπωνική συνταγή. Να πώς θα το χρησιμοποιήσεις κι εσύ. 

Τρόφιμα εμπλουτισμένα με πρωτεΐνη: Πώς θα τα καταναλώσεις σωστά

Σύμφωνα με διατροφικές έρευνες, πολλοί άνθρωποι, ιδιαίτερα οι έφηβοι, οι νέες γυναίκες και οι ηλικιωμένοι, δε λαμβάνουν αρκετή ποσότητα βασικών βιταμινών, μετάλλων και λιπαρών οξέων. Εκεί έρχονται να βοηθήσουν τα εμπλουτισμένα τρόφιμα.

#shapegreece