Ωμοί ξηροί καρποί ή ψημένοι; Τι είναι καλύτερο να τρώμε; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Ρωτήσαμε τη διαιτολόγο και να η απάντηση!

14.06.2018

εχεις διαβασει

Ξηροί καρποί

Συνεργάστηκε η Κλειώ Δημητριάδου, κλινικός διαιτολόγος- διατροφολόγος, ΜSc

Είναι μια τροφή που πρέπει να εντάξεις καθημερινά στο πρόγραμμά σου, όμως με ποια μορφή πρέπει να την προτιμήσεις; Είναι οι ωμοί και οι ψημένοι ξηροί καρποί το ίδιο υγιεινοί και ποιους πρέπει να επιλέγουμε; Έχουν την ίδια θρεπτική αλλά και θερμιδική αξία; Ρωτήσαμε την ειδικό και σου δίνουμε την απάντηση.

Ωμοί ξηροί καρποί ή ψημένοι; Τι σσυτήνει η διατροφολόγος

Δες επίσης: Τι να τρώω το πρωί στη δουλειά; Τα πρωινά της διατροφολόγου για να ξεκινήσεις τη μέρα σου

«Η θερμιδική αξία δεν αλλάζει, είτε μιλάμε για ωμούς είτε για καβουρδισμένους ξηρούς καρπούς. Ζητάμε συνήθως ωμούς, επειδή οι αυξημένες θερμοκρασίες συχνά βλάπτουν κάποια στοιχεία τους που δεν είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, όπως ο σίδηρος, το μαγνήσιο και ο φώσφορος.

Επίσης, συχνά το ψήσιμο συνήθως συνδυάζεται με την προσθήκη αλατιού ή/και λιπαρής ουσίας, οπότε αυξάνεται κατά μικρό ποσοστό η περιεκτικότητα των ξηρών καρπών σε λιπαρά.

Στο σουσάμι, όμως, οι αυξημένες θερμοκρασίες βοηθούν τη βιοδιαθεσιμότητα των αντιοξειδωτικών και στα κάσιους το ψήσιμο είναι απαραίτητο για την ασφαλή κατανάλωσή τους – ωστόσο και τα ωμά κάσιους έχουν υποστεί ειδική επεξεργασία ώστε να είναι ασφαλή».

Δες επίσης: Πουτίγκα κριθαριού με καρότο, μήλο και σταφίδες: Την έχεις ανακαλύψει;

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

#shapegreece