Λαχανικά με πρωτεΐνη: Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης;

Πάρα πολλά είναι εκείνα τα λαχανικά που αποτελούν πηγές πρωτεΐνης. Η διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη μας δίνει τη λίστα με τις καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης

18.06.2018

εχεις διαβασει

Λαχανικά με πρωτεΐνη

Eυχαριστούμε την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, Fb: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη

Μας έχει δημιουργηθεί η εντύπωση, πως πρωτεΐνη περιέχεται μόνο στις τροφές ζωικής προέλευσης, δηλαδή στο κρέας, στα αυγά και στα γαλακτοκομικά. Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης;

Πάρα πολλά είναι εκείνα τα λαχανικά που αποτελούν πηγές πρωτεΐνης και μπορούν να καλύψουν σχεδόν τη μισή ποσότητα πρωτεΐνης που πρέπει να καταναλωθεί μέσα στην ημέρα μας. Η σαλάτα θα πρέπει να συνοδεύει κάθε μας γεύμα, 1-2 φορές την εβδομάδα μπορούμε να εντάξουμε στη διατροφή μας λαχανικά, που θα είναι μαγειρεμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να αποτελούν το κυρίως γεύμα, ενώ τώρα που είναι καλοκαίρι και θέλουμε κάτι ελαφρύ και δροσιστικό, αποτελούν  ιδανικό σνακ μαζί με τα φρούτα.

Δες επίσης:Η σούπα γκρέιπφρουτ – αβοκάντο από την Ευμορφία Σαββαΐδη

    Όταν λέμε μία μερίδα λαχανικά, εννοούμε 1 φλιτζάνι ωμά λαχανικά ή ½ φλιτζάνι βρασμένα. Μία μερίδα, λοιπόν, μας δίνει περίπου 25 θερμίδες, 5 γραμμάρια υδατάνθρακα, 2 γραμμάρια πρωτεΐνης και 0 γραμμάρια λίπους.

Λαχανικά με πρωτεΐνη: Ενδεικτική λίστα λαχανικών και η περιεκτικότητά τους σε φυτική πρωτεΐνη ανά 100 γρ λαχανικού:

  • Κουνουπίδι = 3,6 γρ
  • Λαχανάκια Βρυξελλών = 3,5 γρ
  • Σπαράγγι = 3,4 γρ
  • Μπρόκολο = 3,1 γρ
  • Πιπεριά πράσινη καυτερή = 2,9 γρ
  • Αγκινάρα = 2,8 γρ
  • Σπανάκι = 2,8 γρ
  • Μπάμιες = 2,5 γρ
  • Παντζάρι = 2,3 γρ
  • Κρεμμυδάκια = 2 γρ
  • Φασολάκια = 1,9 γρ
  • Κολοκυθάκι = 1,8 γρ
  • Μανιτάρι = 1,8 γρ
  • Λάχανο = 1,7 γρ
  • Πράσο = 1,6 γρ
  • Πιπεριά κόκκινη = 1 γρ
  • Μελιτζάνα = 0,9 γρ
  • Μαρούλι = 0,8 γρ
  • Πιπεριά πράσινη = 0,8 γρ
  • Ραπανάκι κόκκινο  = 0,7 γρ
  • Τομάτα = 0,7 γρ
  • Αγγούρι = 0,7 γρ
  • Καρότο = 0,6 γρ
  • Ραδίκια = 0,5 γρ
  • Σέλινο = 0,5 γρ

τελικά, φυτική ή ζωική πρωτεΐνη; Πώς θα κάνω κάθε πρωτεΐνη υψηλής ποιότητας;

 

 

 

 

 Ποιο είναι το καλύτερο μέλι ΚΑΙ πώς να διαλέξω; Η Κλειώ Δημητριάδου απαντά

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece