Πού οφείλονται οι μαύροι κύκλοι στα μάτια; Η διατροφή που θα μειώσει το πρόβλημα

Η ειδικός δίνει την απάντηση και σου αναλύει τι πρέπει να εντάξεις στο πρόγραμμά σου

19.06.2018

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

μαύροι κύκλοι στα μάτια

Από την Διονυσία Αγαλιώτη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος
Fb: Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Διονυσία Αγαλιώτη

Η εμφάνιση των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια, μπορεί να έχει πολλές αιτίες. Η κληρονομικότητα, η μη σωστή φροντίδα του δέρματος αυτής της περιοχής και η συνήθεια να κοιμόμαστε λιγότερες από 6 ώρες είναι μερικοί από τους λόγους εμφάνισής τους. Ένας, όμως, από τους σημαντικότερους είναι η κακή διατροφή και η αφυδάτωση του οργανισμού μας.

Δες επίσης: Πόσο αποτελεσματική είναι η δίαιτα Ζώνης;

Πού οφείλονται οι μαύροι κύκλοι στα μάτια;

  1. Συνήθως, η εμφάνιση μαύρων κύκλων οφείλεται σε έλλειψη σιδήρου και βιταμίνης B12. Για το λόγο αυτό, καλό θα είναι κάθε 6 μήνες περίπου να κάνουμε εξετάσεις αίματος για τυχόν ελλείψεις.
  2. Άλλα μικροθρεπτικά συστατικά που η έλλειψή τους φαίνεται να ευθύνεται για τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια είναι το κάλιο, το φυλλικό οξύ, η βιταμίνη Ε και οι βιταμίνες του συμπλέγματος B.

Οι τροφές που χρειάζεσαι για να μειωθούν οι μαύροι κύκλοι

  1. Οι τροφές με σίδηρο και βιταμίνη Β12:

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε σίδηρο και μπορούμε να εντάξουμε στο καθημερινό μας διαιτολόγιο είναι:

  • αλεύρι σίκαλης,
  • αμύγδαλα,
  • μπιζέλι,
  • αυγό (κρόκος),
  • γαρίδες,
  • ξερά δαμάσκηνα,
  • ηλιόσποροι,
  • κακάο,
  • κάσιους,
  • καφές,
  • κεράσια,
  • ρέγγα,
  • μαρίδα,
  • πλιγούρι,
  • μύδια,
  • ρεβίθια,
  • σαρδέλες,
  • σουπιά,
  • σταφίδες (σουλτανίνα),
  • ξερά σύκα,
  • φακή,
  • φασόλια,
  • φραγκοστάφυλο,
  • φιστίκια.

Φυσικά, υπάρχει σε μεγάλες ποσότητες σε όλα τα προϊόντα ζωικής προέλευσης, όπως και η βιταμίνη B12.

Αυτό που, συχνά, δεν αναφέρεται όσον αφορά το σίδηρο είναι η υψηλή συγκέντρωσή του σε όλα τα μυρωδικά και τα καρυκεύματα. Είναι τρόφιμα που καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες το καθένα, αλλά εάν υπάρχει ποικιλία αυτών σε κάθε μας γεύμα, τότε η ποσότητα σιδήρου που καταναλώνουμε όλο και αυξάνεται.

2. Οι τροφές με κάλιο, φολικό οξύ, βιταμίνη Ε και βιταμίνες του συμπλέγματος B:

Μερικές από τις τροφές που βρίσκουμε τα παραπάνω συστατικά είναι

  • το ελαιόλαδο,
  • όλοι οι καρποί,
  • το αβοκάντο,
  • η πατάτα,
  • η γλυκοπατάτα,
  • τα μανιτάρια,
  • η μελιτζάνα,
  • οι μπάμιες,
  • το ποπ-κορν,
  • τα ρεβίθια
  • και γενικά όλα τα φρούτα και τα λαχανικά.

Δες επίσης: Λαχανικά με πρωτεΐνη: Ποιες είναι οι καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης;

3. Το νερό!

Εκτός, βέβαια, από τα θρεπτικά συστατικά που είναι απαραίτητα και λαμβάνουμε μέσω της σωστής διατροφής, το νερό έχει το σπουδαιότερο ρόλο για την ενυδάτωση του οργανισμού μας και κατά συνέπεια της επιδερμίδας μας.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.