Σνακ για ενέργεια: 5 συνδυασμοί για να κάνεις την πιο υγιεινή επιλογή

Ποιες είναι οι καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις;

01.06.2018

εχεις διαβασει

σνακ για ενέργεια

Λίγες ώρες μετά μεσημεριανό σου, νιώθεις κόπωση και ανάγκη για ενέργεια; Ο καφές δεν είναι η λύση, αλλά η επιλογή του σωστού σνακ για ενέργεια που θα δώσει στον οργανισμό σου όλα όσα χρειάζεσαι. Δες παρακάτω μερικές από τις καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές που μπορείς να κάνεις.

Σνακ για ενέργεια: 5 υγιεινοί συνδυασμοί που χορταίνουν:

Μισό γιαούρτι + μία κουταλιά βρώμη + φρούτα 

O απόλυτα crunchy συνδυασμός για ένα από τα πιο υγιεινά σνακ που μπορείς να καταναλώσεις, πρωτεΐνη, καλο υδατάνθρακα και φυτικές ίνες. Αν θέλεις ακόμα πιο γλυκιά γεύση στο αποτέλεσμα, πρόσθεσε λίγο μέλι.

Δες επίσης: Εσύ έφτιαξες Buddha bowl; Το trend που βάζει την ποικιλία στη διατροφή σε ένα μπολ!

1/4 φλιτζανιού ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα

Χάρη στην πρωτεΐνη που περιέχουν, αλλά και τα καλά τους λιπαρά, οι ξηροί καρποί αποτελούν ένα τρόφιμο που σου χαρίζει ενέργεια με διάρκεια. Από την άλλη, τα αποξηραμένα φρούτα σου χαρίζουν τις απαιτούμενες φυτικές ίνες.

1/2 φλιτζάνι μπανάνες/ 1 μικρό μήλο με μία κουταλιά φιστικοβούτυρο

Το ιδανικό σνακ πρέπει να περιέχει 150-200 θερμίδες. Τα φυσικά σάκχαρα που περιέχουν τα φρούτα, χρειάζονται περισσότερη ώρα για να μεταβολιστούν από τον οργανισμό σου, σε αντίθεση με την κανονική ζάχαρη, οπότε μένεις χορτάτη και με ενέργεια για περισσότερη ώρα. Παράλληλα, η πρωτεΐνη που περιέχει το φιστικοβούτυρο και τα καλά λιπαρά, ολοκληρώνουν το σνακ σου.

Δες επίσης: Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Μια μπάρα δημητριακών 

Μία μπάρα δημητριακών χωρίς πρόσθετα και ζάχαρη, δεν είναι μόνο μια καλή επιλογή για πρωινό αλλά και ένα τέλειο σνακ. Επίλεξε, ωστόσο, μπάρες που να περιέχουν τουλάχιστον 5 γραμμάρια φυτικών ινών και πρωτεΐνης, αλλά λιγότερο από 5 γραμμάρια ζάχαρη. Ιδανικά φτιάξε δικές σου:

Οι δικές μας μπάρες: Για ενέργεια μετά την άσκηση χωρίς ζάχαρη

Δοκιμάσαμε: Σπιτικές μπάρες πρωτεΐνης με σοκολάτα και βρώμη έτοιμες σε 5 λεπτά!

Αντί για μπάρες, φτιάξε μπάλες πρωτεΐνης με καρότο ή φυστικοβούτυρο! Οι super συνταγές!

4 κράκερς ολικής άλεσης με μια κουταλιά χούμους 

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες, όπως τα προϊόντα ολικής άλεσης και τα φρούτα, είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσεις ενέργεια που διαρκεί. Τα κράκερς είναι μία ιδανική επιλογή που συνδυάζεται τέλεια με το χούμους που περιέχει και πρωτεΐνη αλλά και καλά λιπαρά (ελαιόλαδο) και φυτικές ίνες που ολοκληρώνουν το σνακ σου ιδανικά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Love your Shape

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

κεράσια
Τι σου προσφέρουν τα κεράσια; 6 οφέλη που έχουν για την υγεία μας

Plus: Ιδέες για να τα απολαύσεις με διαφορετικούς τρόπους

γυναίκα που γυμναζεται πίνει νερο
Μάθε τα 5 λάθη που κολλάνε το «μεταβολισμό» σου

Μερικές μικρές αλλαγές μπορούν να σε βοηθήσουν να μεγιστοποιήσεις την καύση των θερμίδων σου.

άδειο στομάχι
Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ;

Να πάω γυμναστήριο χωρίς να έχω φάει ή αν έχω φάει πολύ; Τι λέει η ειδικός;

#shapegreece