4 σημάδια ότι καταναλώνεις περισσότερες φυτικές ίνες από όσες πρέπει

Κι όμως, είναι πιθανό να συμβαίνει

12.09.2018

εχεις διαβασει

4 σημάδια ότι καταναλώνεις περισσότερες φυτικές ίνες από όσες πρέπει

Μπορεί η έλλειψη φυτικών ινών να προκαλεί προβλήματα στον οργανισμό σου, όμως, το ίδιο συμβαίνει και στην αντίθετη περίπτωση, όταν υπερβάλλεις με τις ποσότητες. Παρακάτω θα βρεις μερικά από τα σημάδια που προδίδουν μια τέτοια διατροφική συνήθεια.

Φυτικές ίνες | 4 σημάδια ότι καταναλώνεις περισσότερες από όσες πρέπει

1. Αλλαγή στην κινητικότητα του εντέρου

Η δυσκοιλιότητα και η διάρροια είναι δύο καταστάσεις που μπορεί να προκληθούν από την λάθος κατανάλωση φυτικών ινών.  Η διάρροια μπορεί να συμβεί όταν υπερβάλλεις με τις ποσότητες. Αν και η προσθήκη φυτικών ινών στη διατροφή σου μπορεί να είναι μια καλή θεραπεία για τη δυσκοιλιότητα, η υπερβολική κατανάλωση αυτών μπορεί να οδηγήσει σε διάρροια, ειδικά αν αυξάνεις την πρόσληψή τους ξαφνικά.

Topics:

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Μαρμελάδες του χειμώνα
Συνταγή για μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη και 5 ιδέες με φρούτα εποχής που μπορείς να φτιάξεις τώρα

Δοκίμασε αυτές τις διαφορετικές μαρμελάδες, με φρούτα που ευδοκιμούν αυτή την εποχή του χρόνου.

Ποιες τροφές είναι οι καλύτερες πηγές ασβεστίου και πώς θα γίνει καλύτερη απορρόφηση;

Η διατροφολόγος μας δίνει τις καλύτερες πηγές ασβεστίου εκτός από το γάλα και τα μυστικά για καλύτερη απορρόφηση από τον οργανισμό

Shape Tested: Φτιάξαμε μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη (ούτε στο σιρόπι)

Το να έχεις ένα μικρό παιδί στο σπίτι ή να θέλεις να μην χαλάσεις τη δίαιτά σου και στις γιορτές, αποτελεί δύσκολο στόχο με τόσα γλυκά. Εμείς δοκιμάσαμε τα μελομακάρονα χωρίς ζάχαρη.

35 ημέρες ως τα Χριστούγεννα: Πλάνο διατροφής για απώλεια 4 κιλών μέχρι τις γιορτές

Πρόγραμμα διατροφής για να μάθεις να τρως καλύτερα μέχρι τα τραπέζια των γιορτών.

Πότε να ΜΗΝ τρως κουρκουμά: 5 παρενέργειες που όλοι πρέπει να γνωρίζουν

Έχει καλές ιδιότητες, αλλά σε όλους; Ιδού 5 περιπτώσεις στις οποίες πρέπει να αποφεύγεις τον κουρκουμά!

#shapegreece