5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Τι πρέπει να περιέχει το ιδανικό γεύμα και οι καλύτερες ιδέες με 3 υλικά!

28.05.2020

εχεις διαβασει

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Κάθε γεύμα για να είναι πλήρες πρέπει να παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται ο οργανισμός μας.

Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό ή ενα ελαφρύ απογευματινό/βραδινό γεύμα;

 Όπως σε καθε γεύμα ή σνακ, αυτό που έχει σημασία είναι η αναλογία μεταξύ των 3 μακροσυστατικών: υδατάνθρακες, πρωτεΐνη, λιπαρά.

Υδατάνθρακες

Πρέπει να αποτελούν το 45-55% του συνόλου των θερμίδων του γεύματος. Απόφυγε τις τροφές που περιέχουν πολλή ζάχαρη (κρουασάν, μπισκότα κ.λπ.).

Οι καλύτερες προτάσεις: Προτίμησε προϊόντα από αλεύρι ολικής άλεσης και, φυσικά, τα φρούτα και τα λαχανικά.

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Wasa με κρεμώδες τυρί και οποιοδήποτε φρούτο εποχής σου αρέσει. Αυτός ο συνδυασμός περιέχει όλα τα συστατικά για ένα power πρωινό/σνακ.

Πρωτεΐνη

Οι τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνη παρέχουν περίπου το 15-20% των θερμίδων ενός ιδανικού πρωινού. Είναι πολύ σημαντικές για να έχεις ενέργεια όλη μέρα.

Οι καλύτερες προτάσεις: αβγό, γάλα, ξηροί καρποί, τυρί

Λιπαρά

Το πρωινό σου πρέπει να περιέχει 10-15 γραμμάρια λίπος δηλαδή περίπου το 30-35% των θερμίδων να προέρχονται από λιπαρά.

Οι καλύτερες προτάσεις: ελαιόλαδο, βούτυρο, αβοκάντο, ξηροί καρποί

Το επιπλέον μακροσυστατικό: Φυτικές ίνες

Χρειάζεσαι 25 γραμμάρια την ημέρα και καλό είναι να παίρνεις το 25% αυτής της ποσότητας στο πρωινό σου, δηλαδή περίπου 6 γραμμάρια ή και περισσότερα εάν δεν έχεις πρόβλημα ευερέθιστου εντέρου.

Οι καλύτερες προτάσεις: λαχανικά, φρούτα, δημητριακά ολικής άλεσης, σπόρους (λιναρόσπορο, ηλιόσπορο κ.λπ.)

5 εξαιρετικές ιδέες για γρήγορο πρωϊνό γεμάτο πρωτεΐνη, καλά λιπαρά και πλούσιο φυτικές ίνες

Οι φρυγανιές Wasa είναι η ιδανική επιλογή για πρωινό, σνακ για το γραφείο, ελαφρύ φαγητό στο σπίτι γιατί είναι εξαιρετική βάση για ένα γεύμα αφού μία μερίδα 30 γρ. παρέχει το 20%-30% των καθημερινών αναγκών του οργανισμού σε φυτικές ίνες, ενώ περιέχουν και πρωτεΐνη. Λόγω της φύσης των πρώτων υλών τους –αλεύρι σίκαλης ολικής άλεσης, αλεύρι βρώμης, αλεύρι σίτου, σουσάμι, σπόρους- οι Wasa αποτελούν ένα από τα χαρακτηριστικά τρόφιμα στην κατηγορία των προϊόντων ολικής αλέσεως.

Αυτές είναι οι 5 αγαπημένες μας ιδέες για πρωινό που εύκολα τρώγεται και το βράδυ ή το απόγευμα, με τη σωστή σύνθεση και αναλογία μακροσυστατικών.  Δοκίμασέ τες!

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό
Wasa με τυρί κότατζ και φρούτο εποχής.

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Wasa με σπιτική μαρμελάδα βύσσινο, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα.

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Wasa με αβοκάντο, κατσικίσιο τυρί, τοματίνια και ρόκα.

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Ένας δυνατός συνδυασμός με αβγά βραστά, ρεπάνι, αβοκάντο και Wasa, είναι εξαιρετικός ακόμα και για μεσημεριανό.

5 ιδέες για γρήγορο-ελαφρύ-χορταστικό πρωινό, ιδανικές και για light βραδινό

Ο απόλυτος υγιεινός συνδυασμός: Wasa, φιστικοβούτυρο χωρίς αλάτι και μπανάνα.

Θα βρεις τις Wasa σε 6 γεύσεις: Original, Ολικής άλεσης, Delikatess, Fibre, Musli Gourmet και Sesam Gourmet.

Kι αν θες κι άλλη έμπνευση, αρκεί να κάνεις κλικ στο discoverwasa.gr

Wasa
Advertisement

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece