Πώς θα κάνεις διατροφή χαμηλή σε λιπαρά για να χάνεις βάρος ΟΠΟΤΕ ΘΕΣ!

Κάνεις άσκηση, αλλά στην απώλεια λίπους κυριότερο ρόλο παίζει η διατροφή. Να τι πρέπει να ξέρεις

20.06.2017

εχεις διαβασει

 

Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι μόνο με γυμναστική τα κιλά δεν φεύγουν δυστυχώς. Κατά 80% στην απώλεια λίπους παίζει ρόλο η σωστή διατροφή. Να τι πρέπει να γνωρίζεις και να ακολουθείς στη διατροφή σου για υγεία και καλό μεταβολισμό.

1) Τρώγε λιγότερο κρέας με υψηλή περιεκτικότητα σε λίπη

Προτίμησε άπαχο κόκκινο κρέας και περισσότερο λευκό κρέας, όπως γαλοπούλα και κοτόπουλο, τα οποία έχουν λιγότερο λίπος. Μην ξεχνάς πάντα να αφαιρείς την πέτσα!

Προσπάθησε να τρως περισσότερο ψάρι, όπως σαρδέλα, σολομό, τόνο ή σκουμπρί, τα οποία είναι πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα. Το λευκό ψάρι, όπως η γλώσσα, περιέχουν ελάχιστες θερμίδες λίπους. Μην τρώτε περισσότερο από 170gr ζωικού κρέατος την ημέρα.

2) Τρώγε περισσότερα ασπράδια από κρόκους αβγού

Eνας κρόκος αυγού περιέχει περίπου 220-250 mg χοληστερόλης, κοντά δηλαδή στο όριο των 300mg την ημέρα. Το ασπράδι μπορείς να το τρως, καθώς δεν έχει χοληστερόλη και είναι μια άριστη πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας.

3) Προτίμησε γαλακτοκομικά προϊόντα με λίγα λιπαρά

Ανακάλυψε το κίτρινο τυρί FINA από αγελαδινό ημιαποβουτυρωμένο γάλα με μόλις 10% λιπαρά και υψηλή διατροφική αξία, αφού με μια φέτα 30g καλύπτεις:

  •  το 20% των ημερήσιων αναγκών σε πρωτεΐνη,
  • το 39% σε ασβέστιο,
  • το 30% σε φώσφορο και
  • το 28% σε βιταμίνη Β12, που έχουμε ανάγκη ως ενήλικες.

Με 3 γραμμάρια λιπαρά ανά φέτα 30 γρ., δεν υπάρχει κίτρινο τυρί με λιγότερα λιπαρά, μόνο 10%!

4) Τρώγε λιγότερα έτοιμα φαγητά φτιαγμένα από αυγά και κορεσμένα ή υδρογονωμένα λίπη.

5) Περιόρισε τα τηγανιτά και προτίμησε τα ψητά φαγητά

Iδανικά στη σχάρα ή στο φούρνο. Για τη μαγειρική χρησιμοποίησε μονοακόρεστα έλαια, όπως το ελαιόλαδο.

6) Και από άσκηση;

Ένας γρήγορος περίπατος για 30-40 λεπτά, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, είναι αρκετός για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής. Επιλέγοντας FINA μαζί με σωματική δραστηριότητα, φροντίζεις τον εαυτό σου και την ποιότητα της διατροφής σου. Γιατί τελικά, μια μικρή αλλαγή στις συνήθειές σου μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά στη ζωή σου!

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

8 τροφές που θα φας σήμερα για να πέσει η πρησμένη κοιλιά μέχρι αύριο

Τρέφεσαι σωστά και γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα. Αλλά για κάποιο λόγο σήμερα, ξύπνησες με πρησμένη κοιλίτσα.

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας με παντζάρι, μία πρωτότυπη και σούπερ νόστιμη συνταγή

Για να αξιοποιήσεις με έναν διαφορετικό τρόπο τα παντζάρια

#shapegreece