Να τι τρώμε πριν και μετά την άσκηση!

Οι μπάρες που θα σε κρατήσουν όλη μέρα!

06.11.2017

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Να τι τρώμε πριν και μετά την άσκηση!

Μπάρες δημητριακών με Μέλι-Κανέλα, με Κράνμπερι και με Σοκολάτα.

Οι 3 γεύσεις που θα γίνουν το τέλειο σνακ πριν την άσκηση, στο γραφείο ή όταν είσαι όλη μέρα on-the-go.

Στο SHAPE το προτιμήσαμε ως ιδανικό σνακ πριν την άσκηση αφού σε γεμίζει ενέργεια χωρίς να επιβαρύνεις τον οργανισμό με περιττές θερμίδες και λιπαρά.

Να τι τρώμε πριν και μετά την άσκηση!

Δοκιμάσαμε και τις 3 γεύσεις:

  • Μέλι & Κανέλα
  • Κράνμπερι
  • Σοκολάτα

Η σοκολάτα προφανώς πήρε περισσότερες ψήφους, αλλά η γεύση μέλι κανέλα είναι ιδανική για απογευματινές ώρες γιατί σου θυμίζει μπισκότο τσαγιού, ενώ η γεύση cranberries είναι γλυκιά και δροσερή.

Είναι ιδανική επιλογή αν κι εσύ θες να μειώσεις τη ζάχαρη, αλλά όχι τις γλυκιές γεύσεις.

Να τι τρώμε πριν και μετά την άσκηση!

 

Καθώς τις θεωρούμε και υγιεινό γλυκό, εκτός από τη γυμναστική, τις έχουμε και στο σπίτι για τις ώρες που χαλαρώνουμε διαβάζοντας ή για τις βραδινές λιγούρες.

 

Ναι, τις δοκιμάσαμε, μας άρεσαν και να τι έχουμε να πούμε για τη θρεπτική τους αξία:

  • Περιέχουν γλυκαντικό φυσικής προέλευσης από εκχύλισμα του φυτού stevia και μαλτιτόλη
  • Έχουν χαμηλό Γλυκαιμικό Δείκτη και χαμηλό Γλυκαιμικό Φορτίο, επομένως δεν ανεβάζουν απότομα τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα
  • Είναι χορταστικές ώστε να μην πεινάς για αρκετή ώρα
  • Έχουν ικανοποιητική ποσότητα φυτικών ινών ανά μπάρα
  • Έχουν μόνο 84 θερμίδες ανά μερίδα (μία μπάρα)!
  • Δεν περιέχουν γλουτένη

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece