Διαιτολόγιο για έλεγχο της υπερχοληστερολαιμίας: Το διατροφικό πλάνο

Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά μιας διατροφής που μειώνει τη χοληστερίνη

07.10.2018

εχεις διαβασει

Γενικό ενδεικτικό διατροφικό πλάνο, βασιζόμενο στα ποιοτικά χαρακτηριστικά που θα πρέπει να έχει μια διατροφή για έλεγχο της υπερχοληστερολαιμίας.

Να θυμάσαι ότι: Η σύνταξη ενός προγράμματος διατροφής αποτελεί μια απόλυτα εξατομικευμένη διαδικασία, η οποία θα πρέπει να γίνει από ειδικό επιστήμονα διαιτολόγο – διατροφολόγο, λαμβάνοντας πάντα υπόψιν τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαίτερες διατροφικές και μεταβολικές ανάγκες κάθε ανθρώπου.Στο παρακάτω πρόγραμμα διατροφής δεν έχει γίνει επιμέρους μεριδοποίηση και ποσοτικοποίηση των γευμάτων καθώς αποτελεί ένα γενικό ενδεικτικό διατροφικό πλάνο για έλεγχο της υπερχοληστερολαιμίας χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν επιμέρους χαρακτηριστικά.

Γενικό εβδομαδιαίο διαιτολόγιο

ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ
1η επιλογή

  • Γάλα ή γιαούρτι (έως 1.5 % λιπαρά)
  • Ψωμί ολικής αλέσεως ή cream crackers από κριθάρι και βρώμη με β γλυκάνη*
  • Μέλι ή μαρμελάδα ή ταχίνι

2η επιλογή

  • Γάλα ή γιαούρτι (έως 1.5 % λιπαρά)
  • Δημητριακά ολικής άλεσης
  • Αποξηραμένα φρούτα (σταφίδες) και μέλι

3η επιλογή

  • Φυσικός χυμός φρούτων ή/και λαχανικών
  • Ψωμί ολικής αλέσεως ή cream crackers από κριθάρι και βρώμη με β γλυκάνη*
  • Άπαχο ανθότυρο ή Κατίκι Δομοκού και βραστή γαλοπούλα

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ ΣΝΑΚ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΓΕΥΜΑΤΩΝ

  • Φρούτα ή χυμοί από φρέσκα φρούτα ή λαχανικά
  • Cream crackers από κριθάρι και βρώμη με β γλυκάνη*
  • Ανάλατοι ξηροί καρποί με αποξηραμένα φρούτα
  • Κουλούρι Θεσσαλονίκης
  • Γάλα ή γιαούρτι χαμηλών λιπαρών
  • Μπισκότα τύπου digestive χωρίς σοκολάτα

Φρόντισε κι εσύ τη διατροφή σου με τα Cream Crackers από κριθάρι και βρώμη με β-γλυκάνη που μειώνει τη χοληστερίνη.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece