Maria Menounos: Το μεσογειακό και υγιεινό μενού του γάμου της

Σε greek style επέλεξε να είναι το μενού της μέρας αυτής

09.10.2018

εχεις διαβασει

Maria Menounos

Η Maria Menounos παντρεύτηκε το απόγευμα του Σαββάτου στον τόπο καταγωγής της, το Άκοβο Αρκαδίας, και φυσικά επέλεξε το μενού της δεξίωσης να είναι χαρακτηριστικό της μεσογειακής διατροφής με έντονο το ελληνικό στοιχείο.

Δες επίσης: Διαιτολόγιο για έλεγχο της υπερχοληστερολαιμίας: Το διατροφικό πλάνο

Η διάσημη παρουσιάστρια ελληνικής καταγωγής επέλεξε το Δειπνοσοφιστήριον Catering για τη διοργάνωση του γάμου της, που σχεδίασε  τον “Greek style family service” γάμο με παραδοσιακό, ελληνικό μενού με πιάτα εμπνευσμένα από την Αρκαδία, με παραδοσιακές πινελιές όπως άρωμα και χρώμα λεμονιού αλλά και ελληνικά βότανα.

Δες αναλυτικά παρακάτω τα πιάτα που επέλεξε η Maria Menounos για το γαμήλιο τραπέζι της:

Κρύα εδέσματα:

  • Λαδένια με κρέμα λιαστής ντομάτας, πιπεριά , παστό Τρίπολης & λάδι βασιλικού
  • Μουσακάς με καπνιστή μελιτζάνα, ριγανάτο λουκάνικο & béchamel φέτας
  • Λαχανοντολμάδες αυγολέμονο
  • Τάρτα με βασιλομανίταρα, καπνιστή μετσοβέλα & σύγκλινο
  • Παραδοσιακή τυρόπιτα

Σαλάτες:

  • Μαριναρισμένα κολοκύθια με ρόκα, baby σπανάκι, δυόσμο, ανθότυρο μαριναρισμένο σε μέλι & vinaigrette με αγουρέλαιο & κουμ κουάτ
  • Τούρτα σαλάτα με ντομάτα, κριθαρομπουκιές, ελιές, ανθό κάπαρης, ρίγανη & ελαιόλαδο
  • Σαλάτα με μαύρες φακές, φαγόπυρο, κίτρινα ντοματίνια, βαλεριάνα, λεμόνι confit & dressing hummus
  • Βιολογικά μαρούλια, ραπανάκια, μαριναρισμένα σπαράγγια με λιναρόσπορο, goji berries & dressing με ροδόνερο & εκχύλισμα από τριαντάφυλλο Κοζάνης
  • Σαλάτα με πράσινα φασολάκια, baby πατάτες, σύκο, καβουρδισμένα αμύγδαλα, σχοινόπρασο & vinaigrette παλαιωμένου ξιδιού

Δες επίσης: Πώς θα τρως σωστά κατά τη διάρκεια της ημέρας

Κυρίως πιάτα:

  • Χυλοπίτες με κόκορα, ελληνική καπνιστή παντσέτα, καραμελωμένα καρότα & κεφαλογραβιέρα
  • Ψητό ψαρονέφρι σπετσοφάι με σάλτσα φουρνιστής ντομάτας, καπνιστή πάπρικα & λουκάνικο
  • Σκιουφιχτά μακαρόνια με αργομαγειρεμένο μπούτι από αρνάκι γάλακτος, κρέμα Χανιώτικης μυζήθρας & φρέσκο θυμάρι
  • Φιλέτο μοσχαριού σε κρούστα άγριων μανιταριών, συνοδεύεται από σάλτσα άγριας τρούφας
  • Καρέ μαύρου χοίρου με σάλτσα από κόκκινο κρασί και φρέσκα μύρτιλα

Συνοδευτικά

  • Ελληνική καρολίνα με σάλτσα καπνιστής ντομάτας, σφέλα Μεσσηνίας & φρέσκο βασιλικό
  • Λαχανικά σχάρας μαριναρισμένα με πετιμέζι
  • Baby πατάτες φούρνου με φρέσκο θυμάρι Ταΰγετου & ανθό αλατιού

Επιδόρπια σε μπουφέ

  • Γαμήλια τούρτα επιλογής πελάτη

Σε buffet

  • Γωνιά με παραδοσιακά γλυκά Αρκαδίας
  • Γαλακτομπούρεκο σε φύλλο κανταϊφιού
  • Μικρά παραδοσιακά γλυκά
  • Parfait nougat με σάλτσα πορτοκαλιού
  • Πάστα Αμυγδάλου με ολόκληρα καραμελωμένα αμύγδαλα & σάλτσα καραμέλας
  • Supreme διπλής σοκολάτας
  • Λουκουμάδες της ώρας με μέλι & κανέλα

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

κετογονική δίαιτα
3 μύθοι που θα ακούσεις για την κετογονική δίαιτα

Γιατί δεν ισχύουν; Η διατροφολόγος Ελένη Παπαγιαννίδου σού δίνει την απάντηση

καλύτερη απορρόφηση σιδήρου
Πώς απορροφώνται καλύτερα τα μέταλλα; Με αυτούς τους συνδυασμούς τροφών

Ασβέστιο, σίδηρος, μαγνήσιο, ψευδάργυρος, φώσφορος. Τα μέταλλα δεν είναι τόσο εύκολα στην απορρόφηση από τον οργανισμό και γι’ αυτό είναι σημαντικό να ξέρεις τους ιδανικούς συνδυασμούς για να αφομοιωθούν.

7 τροφές που σου ανοίγουν την όρεξη (και φαίνονται χορταστικές)
7 τροφές που σε κάνουν να πεινάς περισσότερο αφού τις φας

Μπορεί να χορταίνεις πολύ για λίγο, όμως μετά πεινάς απότομα. Γιατί συμβαίνει;

τροφές πλούσιες σε κάλιο
Τροφές πλούσιες σε κάλιο και γιατί είναι τόσο σημαντικό για το σώμα σου

Η διατροφολόγος μάς απαντά για τη σημασία του καλίου για τον οργανισμό και τις καλύτερες πηγές του

ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό
10 ιδέες για υγιεινό μεσημεριανό φαγητό από την personal trainer της Kim Kardashian

Πιάτα που συνδυάζουν γεύση, θρεπτικά συστατικά και λίγες θερμίδες

#shapegreece