Μήπως τρως πολλά σνακ διαίτης; Αυτά είναι τα καλύτερα σνακ για δίαιτα!

Θα ήθελες να είχες ένα σνακ τώρα; Δεν είσαι η μόνη! Δες τι λένε οι έρευνες και τι προτείνει η διαιτολόγος

24.09.2017

Μια έρευνα υποστηρίζει πως η κατανάλωση σνακ διαίτης είναι μεγαλύτερη από αυτήν που πραγματικά έχουμε ανάγκη.

snack-diaitis-erevna

Γιατί επιθυμούμε τόσο πολύ τα σνακ διαίτης και όχι μόνο;

Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen σε 1.100 ενήλικες ένα ποσοστό 90% των ερωτηθέντων αναφέρουν ότι τρώνε τουλάχιστον ένα σνακ διαίτης την ημέρα, ενώ το 62% τρώει πάνω από δύο. Και δεν είναι τόσο περίεργο το γεγονός ότι πολύ συχνά οι άνθρωποι αναζητούν κάτι να βάλουν στο στόμα τους, αλλά το πόσο διαδεδομένη είναι πλέον αυτή η συμπεριφορά, η οποία αποδίδεται με τον όρο «άμετρη κατανάλωση σνακ» και αναφέρεται στην κατανάλωση πολλών σνακ διαίτης ή μη, χωρίς έλεγχο, όταν νιώθεις κάποια λιγούρα, καθώς και στην ποσότητά τους.

Αυτό έγινε ολοφάνερο και στην έρευνα: 78% των συμμετεχόντων παραδέχτηκαν ότι τρώνε πολλά σνακ, χωρίς μέτρο, με ελαφρώς μεγαλύτερο ποσοστό στις γυναίκες(39%) και μικρότερο στους άντρες(29%).

Σνακ διαίτης ή σνακ γενικά;

Σύμφωνα με την έρευνα, οι γυναίκες τείνουν στα «κακά» σνακ. Οι γυναίκες ανέφεραν ότι έτρωγαν με λαιμαργία συνήθως σοκολάτες, ζαχαρωτά και μπισκότα ενώ οι άνδρες προτιμούσαν πιο αλμυρές τροφές, όπως τα πατατάκια. Όλοι οι ερωτηθέντες ανέφεραν τη λιγούρα ως τον πρώτο λόγο για τον οποίο κατευθύνθηκαν στον αυτόματο πωλητή ή στο διάδρομο με τα σνακ, αλλά οι γυναίκες ανέφεραν επίσης ότι έτρωγαν σνακ για να ανακουφίσουν το άγχος τους, λόγω βαρεμάρας ή επειδή ήθελαν να καλοπιάσουν λίγο τον εαυτό τους.

Από την άλλη πλευρά, οι άνδρες ανέφεραν σαν κύρια αιτία την ικανοποίηση της πείνας τους. Όλοι μας συνηθίζουμε να τρώμε σνακ μπροστά στην τηλεόραση, αλλά οι άνδρες συνήθιζαν περισσότερο να κάνουν ένα διάλειμμα για φαγητό την ώρα της δουλειάς. Οι γυναίκες από την άλλη, συνήθιζαν να τρώνε κάτι καθώς χρησιμοποιούσαν το κινητό ή τον υπολογιστή.

Αν λοιπόν θέλεις να χάσεις βάρος ή προσπαθείς να τρως πιο υγιεινά, η συνειδητοποίηση του πόσο συχνά καταναλώνεις ένα σνακ διαίτης ή μη, τι αναζητάς συνήθως και για ποιο λόγο μπορεί να σε βοηθήσει να σταματήσεις να τρως πάρα πολλά σνακ, μειώνοντας τις θερμίδες που προσλαμβάνεις.

Για παράδειγμα, αν συνηθίζεις να τρως σοκολάτες λόγω βαρεμάρας, η συνειδητοποίηση αυτού του γεγονότος και η λήψη κάποιων μέτρων για να το σταματήσεις(όπως το να ασχοληθείς με κάτι δημιουργικό) μπορεί να σε βοηθήσει.

ΔΕΝ ξέρεις πώς να επιλέξεις τα κατάλληλα σνακ διαίτης; Δες τις επιλογές που θα σε σώσουν στην γκάλερι που ακολουθεί

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Aυτό είναι το ρόφημα που πίνουμε όλο το καλοκαίρι!

Επιτέλους το τσάι matcha ήρθε και στην κρύα εκδοχή του!

Καλοκαιρινή δίαιτα: Πλάνο για απώλεια πόντων και 4 κιλά λιγότερα από τη διατροφολόγο

Γίνεται να χάσεις πόντους, κιλά και να αποκτήσεις ενυδατωμένο δέρμα μέσα στο καλοκαίρι; Ναι, αν μάθεις να τρως σωστά

Σύνδρομο Νυχτερινής Υπερφαγίας: Ναι υπάρχει, μήπως πάσχεις και δεν το γνωρίζεις;

Το σύνδρομο νυχτερινής υπερφαγίαςα συμπεριλαμβάνεται στις διαταραχές πρόσληψης τροφής μη προσδιοριζόμενες αλλιώς.

αφαίρεση χολής
Διατροφή μετά από αφαίρεση χολής: Τι μπορείς να τρως μετά την εγχείρηση

Οι αλλαγές που πρέπει να κάνεις στη διατροφή σου ύστερα από την αφαίρεση της χοληδόχου κύστης

Λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα
Τροφές με καλά λιπαρά και έλαια για αδυνάτισμα, ενέργεια, υγεία: Αμύγδαλα ή αβοκάντο; Τι σου δίνει κάθε ένα

Σε αντίθεση με όσα μπορεί να πιστεύεις, τα λιπαρά (φυσικά εννοούμε τα καλά λιπαρά) μπορούν να σε βοηθήσουν τόσο στην απόκτηση ενέργειας και υγείας όσο και στην απώλεια βάρους! Δες παρακάτω ποια θα πρέπει να επιλέξεις για κάθε περίπτωση.

Αντιγηραντικές τροφές
Αντιγηραντικές τροφές: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών από τη δρ Μαρία Ψωμά

Οι καλύτεροι συνδυασμοί για να καθυστερήσεις τις επιπτώσεις του χρόνου στο δέρμα και στην υγεία σου από τη Δρ μαρία Ψωμά!

#shapegreece