Νέα έρευνα: Φάε «γερό» πρωινό για να έχεις γερή καρδιά

Πως η τακτική κατανάλωση πρωινού και η κατανάλωση περισσότερων θερμίδων νωρίς το πρωί, συνδέεται με τη μείωση του κινδύνου εμφάνισης καρδιαγγειακής νόσου.

08.02.2017

εχεις διαβασει

Νέα έρευνα: Φάε «γερό» πρωινό για να έχεις γερή καρδιά

Οδηγίες της Αμερικανικής Καρδιολογικής Εταιρείας που δημοσιεύθηκαν στο επιστημονικό έντυπο Circulation, αναφέρουν πως το πότε και πόσο συχνά τρώμε επηρεάζει τους παράγοντες κινδύνου για έμφραγμα, εγκεφαλικό και άλλα νοσήματα της καρδιάς και των αιμοφόρων αγγείων.

Στο άρθρο που υπογράφουν τα μέλη της Επιτροπής Παχυσαρκίας της ΑΗΑ, οι επιστήμονες εξηγούν ότι υπάρχει συσχέτιση ανάμεσα στην κατανάλωση πρωινού και τους καρδιαγγειακούς παράγοντες κινδύνου. Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι τρώνε καθημερινά πρωινό έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν αυξημένη χοληστερόλη και υπέρταση, ενώ αντιθέτως όσοι το παραλείπουν είναι πιθανότερο να πάσχουν από παχυσαρκία, να έχουν ανεπαρκή διατροφή και να αναπτύξουν διαταραγμένο μεταβολισμό της γλυκόζης (σακχάρου) ή διαβήτη, γράφουν.

Ποιο είναι το ιδανικό πρωινό για κάθε περίπτωση!

«Ο προγραμματισμός των γευμάτων μπορεί να επηρεάσει την υγεία εξαιτίας του αντίκτυπου που έχει στο βιολογικό ρολόι του οργανισμού», δήλωσε η πρόεδρος της Επιτροπής δρ Μαρί-Πιερ Σαίντ Όντζ, αναπληρώτρια καθηγήτρια Διατροφικής Ιατρικής στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια της πόλης της Νέας Υόρκης.

Οι 15 καλύτερες τροφές για το πρωινό σου (Είναι μόνο αυτές σύμφωνα με τα shape girls)

«Πειράματα σε ζώα έδειξαν πως όταν λαμβάνουμε τροφή σε ώρες που ο οργανισμός κανονικά θα έπρεπε να είναι αδρανής, όπως τη νύχτα, ξαναρυθμίζεται το βιολογικό ρολόι με τρόπο που αλλάζει τον μεταβολισμό των τροφίμων, με συνέπεια μεγαλύτερη αύξηση του σωματικού βάρους, αντοχή στην ινσουλίνη και φλεγμονή».

Νέα έρευνα: Φάε «γερό» πρωινό για να έχεις γερή καρδιά

 

Σύμφωνα με την δήλωση της ΑΗΑ, ο προγραμματισμός και η συχνότητα των γευμάτων σχετίζονται επίσης με την υπέρταση και με την αυξημένη χοληστερόλη στο αίμα. Η εταιρεία τονίζει ακόμα ότι παρότι έχει σημασία η ακολούθηση μιας υγιεινής διατροφής, με άφθονα φυτικής προελεύσεως και μη επεξεργασμένα τρόφιμα και λίγο κόκκινο κρέας, ζάχαρη και αλάτι, μόνο αυτή δεν αρκεί για την διαφύλαξη της υγείας.

12 +1 πρωινά για να διαλέξεις γεύσεις και θερμίδες

«Ο προσεκτικός σχεδιασμός τόσο του τι θα φάμε όσο και πότε, μπορεί να καταπολεμήσει και την κατανάλωση φαγητού για συναισθηματικούς λόγους, η οποία ωθεί πολλούς ανθρώπους στην κατανάλωση πολλών θερμίδων από τρόφιμα με χαμηλή θρεπτική αξία», πρόσθεσε η δρ Σαιντ Όνζε.

[related id="74029"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece