Πώς θα κάνεις τη Μοναστηριακή Διατροφή: Η νέα τάση με 2 μόνο γεύματα την ημέρα για υγεία και αδυνάτισμα!

Η μοναστηριακή διατροφή, μελετάται από επιστήμονες σε όλο τον κόσμο, λόγω του ότι οι μοναχοί ζουν καλά ως τα 90 τουλάχιστον χρόνια τους!

28.06.2017

εχεις διαβασει

Oι μοναχοί τρώνε μόνο 2 γεύματα παραλείποντας το μεσημεριανό γεύμα. Σε αυτά τα γεύματα, δεν ακούγονται συζητήσεις ούτε άλλοι θόρυβοι και η διαδικασία του γεύματος είναι ιεροτελεστία.

Μάλιστα τα γεύματα αυτά, διαρκούν τουλάχιστον είκοσι λεπτά. Χρόνος απαραίτητος για να έρθει ο κορεσμός!

Τι τρώνε:
1) Φρούτα και σαλάτες
και στα δυο τους γεύματα.
2) Όλων των ειδών τα όσπρια (λόγω νηστειών), τα οποία τους προσφέρουν βιταμίνες όπως η Α και Ε, και φυλλικό οξύ ενώ παράλληλα τους προστατεύουν έναντι των καρδιαγγειακών νοσημάτων και του καρκίνου.
3) Συνήθως το Σάββατο, καταναλώνουν φρέσκο ψάρι. Το οποίο τρώνε και στις γιορτές.
4) Επίσης, τα μπαχαρικά και τα μυρωδικά στα φαγητά τους είναι άφθονα και συχνά αντικαθιστούν το αλάτι.

 

Τι ΔΕΝ τρώνε:
1) Κατεργασμένη ζάχαρη. Τα γλυκίσματά τους αποτελούνται κυρίως από μέλι ενώ παλαιότερα χρησιμοποιούσαν και το πετιμέζι στη ζαχαροπλαστική τους.
2) Σπάνια θα δει κανείς στο τραπέζι τους κρέας και αυτό γιατί όπως οι ίδιοι υποστηρίζουν τα όσπρια αποτελούν το «κρέας» της νηστείας. Μάλιστα, αν τα όσπρια συνδυαστούν σωστά, με δημητριακά (ρύζι, καλαμπόκι, ψωμί), δίνουν πρωτείνες ισάξιες του κρέατος.
3) Τα τρανς λιπαρά είναι άγνωστες λέξεις για τους μοναχούς και φυσικά δεν μπαίνουν σε κανένα γεύμα τους αφού δεν καταναλώνουν ποτέ συσκευασμένα τρόφιμα!
4) Τέλος, οι μοναχοί τρώνε με εγκράτεια. Μόνο τόσο, όσο πρέπει.

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Πώς τα ω-3 λιπαρά οξέα δρουν θετικά στη διάθεση; Η διατροφολόγος εξηγεί

Η αύξηση ω-3 λιπαρών οξέων, πέρα απο το πλήθος ευεργετικών ιδιοτήτων που παρέχει στον οργανισμό, δρα θετικά στην καλή ψυχική υγεία των ανθρώπων.

Μεσογειακή διατροφή για γερή καρδιά: Αυτές είναι οι καλύτερες τροφές που πρέπει όλοι να τρώμε

Θεωρείται το μυστικό για την μακροζωία λόγω του ότι οι καρδιολογικές παθήσεις μπορούν να αντιμετωπιστούν πιο αποτελεσματικά με τη μεσογειακή διατροφή.

7 τροφές να φας αν έχεις στομαχικές διαταραχές

Ποιες τροφές μπορείς να καταναλώσεις όταν έχεις προβλήματα όμως εμετούς, διάρροια και πόνο στο στομάχι.

4 super ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΓΙΑ ΠΑΓΩΤΟ φτιαγμένο μόνο από μπανάνα (χωρίς αυγά και αφάνταστα light!)

Κι όμως, βρήκαμε τις καλύτερες συνταγές για παγωτό, φτιαγμένες μόνο με μπανάνα χωρίς καθόλου γάλα, αυγά ή παγωτομηχανή. Δοκίμασέ τες!

Γκουρμέ πεντανόστιμα σνακ για δίαιτα από τη διαιτολόγο Κλειώ Δημητριάδου μέχρι 160 θερμίδες!

Αυτά είναι τα ιδανικά σνακ για δίαιτα που όχι μόνο θα σε χορτάσουν αλλά και θα σε γεμίσουν απόλαυση με λίγες θερμίδες!

Πώς θα χάσω λίπος και όχι μυς; Η Δρ Μαρία Ψωμά μας δίνει τα μικρά μυστικά!

Υιοθέτησε τη δίαιτα εκείνη που θα σε οδηγήσει σε ένα υγιές βάρος και θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος οριστικά.

#shapegreece