Πρωινό γεύμα: 5 διαφορετικοί συνδυασμοί για τα pancakes σου

Με τι να τα συνοδεύσεις για ένα τέλειο πρωινό γεύμα;

30.01.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Πρωινό γεύμα

Ετοίμασε από το βράδυ pancakes και σέρβιρε μαζί με ποικιλία από γλυκές και αλμυρές γεύσεις για ένα υγιεινό και νόστιμο πρωινό γεύμα: φρούτα, λαχανικά, τυρί, γιαούρτι, μέλι, ξηροί καρποί, μούσλι, κόκκοι κακάο, βραστά αβγά, καπνιστό σολομό, μυρωδικά, κάππαρη και κίμτσι ή άλλο τουρσί. Δημιούργησε τους δικούς σου συνδυασμούς ή δοκίμασε αυτούς που σου προτείνουμε.

Βρες εδώ δύο εύκολες συνταγές για pancakes για να χρησιμοποιήσεις ως βάση στο πρωινό σου:

Διάβασε επίσης: Πώς θα φτιάξεις τις πιο υγιεινές τηγανίτες

Διάβασε επίσης: Pancakes με αλεύρι βρώμης ή χαρούπι από τη διατροφολόγο Κλειώ Δημητριάδου

5 διαφορετικοί συνδυασμοί για τα pancakes σου που θα σου χαρίσουν ένα τέλειο πρωινό γεύμα:

  1. Καπνιστός σολομός, τυρί κρέμα, ροδέλες κρεμμυδιού, κάππαρη, σχοινόπρασο
  2. Smoothie με σύκα και γιαούρτι
  3.  Ανθότυρο, μούρα, μέλι, φουντούκια, μούσλι
  4. Smoothie με γάλα αμυγδάλου, κεράσια και πράσινο τσάι
  5. Γιαούρτι, φέτες μπανάνας, φιστικοβούτυρο, κόκκοι κακάο,
    βραζιλιάνικα καρύδια

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.