Σκόνη πρωτεΐνης: Να την προσθέσω στα smoothies μου;

Τι απαντά η ειδικός; Μπορείς να προσθέσεις και ποιες είναι οι ποσότητες που πρέπει να πάρεις;

30.01.2019

Γράφει: Κωνσταντίνα Μερκούρη

εχεις διαβασει

Σκόνη πρωτεΐνης

Απαντά η Ανδρονίκη Πάντα, διαιτολόγος-διατροφολόγος

Οι πρωτεΐνες είναι ένα μακροθρεπτικό συστατικό απαραίτητο για τον οργανισμό, όπως και οι υδατάνθρακες και τα λίπη. Το θέμα είναι πόση πρωτεΐνη μας χρειάζεται. Πρέπει να προσθέτεις σκόνη πρωτεΐνης στα smoothies σου;

Οι τροφές που επηρεάζουν την ψυχολογία και πώς το κάνουν

Σκόνη πρωτεΐνης: Να την προσθέσω στα smoothies μου; Δες τι ισχύει για κάθε περίπτωση: 

  • Σε ένα φυσιολογικό άνθρωπο χρειάζονται περίπου 0,8 γρ. πρωτεΐνη/κιλό σωματικού βάρους την ημέρα.
  • Σε έναν αθλητή η μέση ημερήσια πρόσληψη πρωτεϊνών κυμαίνεται από 1,6 έως 2,1 γρ./κιλό σωματικού βάρους.
  • Για τις αθλήτριες κυμαίνεται από 1,1 έως 1,6 γρ./κιλό σωματικού βάρους. Αθλητής όμως ορίζεται εκείνος που καθημερινά γυμνάζεται έντονα, 14 ώρες και άνω την εβδομάδα και σε κατάσταση ηρεμίας παρουσιάζει κάτω από 60 παλμούς. Δηλαδή, αν πηγαίνεις γυμναστήριο μία ώρα την ημέρα, δε σου είναι απαραίτητο να προσθέσεις επιπλέον πρωτεΐνη μέσα σε ένα smoothie, γιατί μπορείς να πάρεις την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης μέσω της τροφής.
  • Ακόμα, αν δεν καταναλώνεις καθόλου κρέας, γαλακτοκομικά προϊόντα και αβγά, που θα σου δώσουν την απαραίτητη ποσότητα πρωτεΐνης, μπορείς να χρησιμοποιείς ένα scoop πρωτεΐνης μέσα στο καθημερινό σου smoothie.
  • Όταν κάνεις μια ισορροπημένη διατροφή, δεν είναι απαραίτητο ένα συμπλήρωμα.

Πώς είναι ένα vegan διατροφολόγιο; Πλάνο διατροφής 3 ημερών για εσένα που θες να γίνεις vegan

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece