Τα χαρακτηριστικά της Μεσογειακής διατροφής που μειώνουν τη χοληστερίνη

Να οι διατροφικές συνήθειες που πρέπει να ακολουθήσεις

10.09.2018

εχεις διαβασει

Το πρώτο βήμα για να μειώσεις ή να διατηρήσεις τη χοληστερίνη σου σε φυσιολογικά επίπεδα είναι να αλλάξεις διατροφικές συνήθειες. Πληθώρα επιστημονικών μελετών έχει διερευνήσει την επίδραση διαφορετικών διατροφικών προτύπων στα επίπεδα λιπιδίων.

Ένα από τα διατροφικά πρότυπα που έχει βρεθεί ότι συνδέεται με σημαντική βελτίωση του λιπιδαιμικού προφίλ, και κατά συνέπεια μείωση του καρδιαγγειακού κινδύνου, είναι η Μεσογειακή δίαιτα.

Το πρότυπο της Μεσογειακής δίαιτας χαρακτηρίζεται κυρίως από:

  • Υψηλή κατανάλωση δημητριακών ολικής άλεσης, συμπεριλαμβανομένου και του ψωμιού, φρούτων, λαχανικών, οσπρίων και ψαριών.
  • Μέτρια κατανάλωση γάλακτος, γαλακτοκομικών προϊόντων και πουλερικών.
  • Μέτρια τακτική κατανάλωση αλκοόλ με τη μορφή του κόκκινου κρασιού.
  • Μικρή κατανάλωση κρέατος.
  • Χρήση ελαιολάδου ως κύριο προστιθέμενο λίπος.

Φρόντισε κι εσύ τη διατροφή σου με τα Cream Crackers από κριθάρι και βρώμη με β-γλυκάνη που μειώνει τη χοληστερίνη.

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

5 λόγοι να φας κολοκύθα ΤΩΡΑ (ναι, ξεκινάει η εποχή της!)

5 λόγοι που η κολοκύθα είναι ένα πολύ θρεπτικό λαχανικό με λίγες θερμίδες

Ταϊλανδέζικη σαλάτα
Ταϊλανδέζικη σαλάτα στο φούρνο με λαχανικά! Δοκίμασέ την!

Όταν ψήσεις τα λαχανικά, η σαλάτα αποκτά βαθύτερο χρώμα αλλά και τραγανή υφή

Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη
Θέλεις να τρως περισσότερα φρούτα; 9 επιλογές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη

Για να μειώσεις ακόμα περισσότερο τη συνολική, ημερήσια πρόσληψη ζάχαρης στον οργανισμό σου

Με πόσους τρόπους μπορείς να φας φρυγανιές για πρωινό;

Εμείς καταλήξαμε σε 10 μοναδικούς τρόπους αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα βρεις κι άλλους!

#shapegreece