Το τοστ μόλις έγινε η καλύτερη επιλογή για υγιεινό πρωινό! Να γιατί

Μόλις δημιουργήθηκε το πιο θρεπτικό ψωμί του τοστ και να οι δικές μου καλύτερες προτάσεις για τοστ!

13.11.2018

εχεις διαβασει

Ήταν 2014 όταν το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο αναζητούσε συμμετέχοντες για μία μελέτη διατροφής που θα αφορούσε αποκλειστικά τον ελληνικό πληθυσμό.

4 χρόνια μετά, το καλοκαίρι του 2018, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα από την Πανελλαδική Μελέτη Διατροφής & Υγείας, που εκπονήθηκε από το τμήμα Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής του Ανθρώπου του Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών και ήταν η πρώτη φορά που μάθαμε πληροφορίες για τις διατροφικές συνήθειές μας και τις ελλείψεις σε βιταμίνες και μέταλλα. Τι έδειξε η μελέτη; Ότι οι Έλληνες έχουν σημαντική έλλειψη σε φολικό οξύ, σίδηρο, ασβέστιο και βιταμίνη D!

Πώς θα διορθώσεις τις χαμηλές προσλήψεις με μία απλή διατροφική κίνηση

Η εταιρία Παπαδοπούλου Α.Ε. συνεργάστηκε με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και τον Επιστημονικό Υπεύθυνο της ΠΑ.ΜΕ.Δ.Υ. καθηγητή Αντώνη Ζαμπέλα, με αποτέλεσμα να δημιουργήσει ένα προϊόν που απευθύνεται ειδικά στις διατροφικές ανάγκες των Ελλήνων – και ιδού το νέο ψωμί για τοστ «Παπαδοπούλου PLUS» εμπλουτισμένο με σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνη D και φολικό οξύ.

Το νέο ψωμί για τοστ που δημιουργήθηκε ειδικά για να καλύψει τις διατροφικές; ανάγκες των Ελλήνων

Το καινοτόμο ψωμί του τοστ «Παπαδοπούλου PLUS» είναι ένα γευστικό ψωμί, που κάνει το τοστ και το σάντουιτς μια ωφέλιμη συνήθεια για όλη την οικογένεια, αφού αποτελεί πηγή σιδήρου, ασβεστίου, βιταμίνης D και φολικού οξέος, συμβάλλοντας έτσι στην καθημερινή πρόσληψη των απαραίτητων ποσοτήτων, σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη διατροφή.

Πώς να φας το ψωμί «Παπαδοπούλου PLUS»: Ο δικός μας τρόπος

Ναι, φυσικά το κλασικό τοστ δύσκολα ξεπερνιέται αλλά εδώ στο Shape είμαστε fan των open faced τοστ με υγιεινά toppings. Δες τις αγαπημένες μας ιδέες:

Το πρωινό της αθλήτριας

Φρυγανισμένο ψωμί του τοστ Παπαδοπούλου PLUS + ομελέτα

Το γεμάτο πρωτεΐνη πρωινό

Φρυγανισμένο ψωμί του τοστ Παπαδοπούλου PLUS + τυρί κρέμα + φρούτα

Το σούπερ θρεπτικό πρωινό

Φρυγανισμένο ψωμί του τοστ Παπαδοπούλου PLUS + λιωμένο αβοκάντο + φρούτα ή λαχανικά (τοματίνια – αγγούρια)

Το γεμάτο ενέργεια πρωινό

Ψωμί του τοστ Παπαδοπούλου PLUS + βούτυρο ξηρών καρπών + φέτες φρούτων

 

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Χάσε κιλά τρώγοντας σοκολάτα
Πώς θα τρως σοκολάτα όταν είσαι σε πρόγραμμα διατροφής

Για να πετύχεις το βάρος – στόχο σου και να απολαμβάνεις τη σοκολάτα ακολούθησε αυτά τα βήματα

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο
Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο, χωρίς αλεύρι, χωρίς ζάχαρη: Η εναλλακτική της διαιτολόγου για το πιο γιορτινό γλυκό

Μελομακάρονα χωρίς ψήσιμο (χωρίς αλεύρι και ζάχαρη): Αυτές οι μπαλίτσες ενέργειας από τη διαιτολόγο Ιωάννα Μανδηλάρη περιέχουν περίπου τα υλικά που θα βάζαμε στα μελομακάρονα!

Η δίαιτα της νύχτας ή τι να ΜΗΝ τρως το βράδυ: 5 διατροφικές συνήθειες για καλό ύπνο

Πρόσεξε τι βάζεις στο βραδινό σου πιάτο! Να τι να μην τρως το βράδυ

Μήπως ΔΕΝ χρειάζεται να χάσεις βάρος; Τι λέει η διατροφολόγος

Υπάρχουν μέρες που τρως πολύ, όπως είναι συνήθως οι διακοπές, και μετά θεωρείς πως πρέπει να χάσεις βάρος; Μήπως, τελικά, δεν χρειάζεται;

10 συμβουλές για να σου πετύχουν οι κουραμπιέδες

Συνταγή για κουραμπιέδες έχεις. Συμβουλές για να σου πετύχουν σίγουρα οι κουραμπιέδες, έχεις; Ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης μας δίνει τα «φώτα» του.

#shapegreece