Με ποια τρόφιμα φτιάχνεις βαφή αυγών με φυσικό τρόπο;

Αν δεν είσαι λάτρης της έτοιμης βαφής για τα αυγά, σου προτείνουμε να δεις τον τρόπο για να βάψεις τα αυγά με φυσικό τρόπο χρησιμοποιώντας τρόφιμα από την κουζίνα σου.

02.04.2018

εχεις διαβασει

Χρήσιμες οδηγίες για βαφή αυγών με φυσικό τρόπο:

Τα αυγά σου δεν χρειάζεται να είναι εντελώς φρέσκα αλλά τουλάχιστον τριών ημερών για να έχει ωριμάσει η μεμβράνη που τα καλύπτει και να βάβουν ομοιόμορφα.

Βράσε τα αυγά, μέχρι να γίνουν σφιχτά και άφησέ τα να παγώσουν.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: «Πώς θα βάψεις αυγά οικολογικά»

Βρες τα τρόφιμα που θα χρησιμοποιήσεις και ρίξτα σε κατσαρολάκι μαζί με νερό. Για τα μπαχάρια, 1-2 κουταλάκια της σούπας αρκούν ενώ για τα υπόλοιπα, ρίξε μια χούφτα για κάθε κούπα νερού. Το νερό πρέπει να καλύπτει τα υλικά σου.

  • Βράσε τα υλικά για 10-15 λεπτά και άφησέ τα μέχρι να γίνει το νερό χλιαρό και να πάρει το χρώμα που θες.
  • Θυμήσου πως το χρώμα που βλέπεις στα κατσαρολάκια δεν θα είναι εξίσου έντονο στα αυγά.
  • Μετάφερε το μείγμα σε ψηλό ποτήρι για κάθε υλικό και ρίξε στο χλιαρό νερό 2-3 κουταλιές λευκό ξίδι.
  • Ανακάτεψε και με κουτάλι ρίξε μέσα ένα- ένα τα αυγά κι άφησέ τα μέχρι να χρωματιστούν.
  • Έπειτα προσεκτικά, τα μεταφέρεις πάλι με κουτάλι σε αντικολλητικό χαρτί και αφήνεις να στεγνώσουν.
  • Επειδή το χρώμα δεν θα είναι γυαλιστερό, πέρασέ τα με χαρτί βουτηγμένο σε ελαιόλαδο για να γυαλίσουν.

 

Και τα χρώματα  για να βάψεις τα αυγά:

  • Μπλε: μούρα μπλε σε κονσέρβα ή μωβ χυμό σταφυλιού
  • Για μπεζ ή καφέ: στιγμιαίο καφέ, βρασμένα τσόφλια καρυδιού, μαύρο τσάι
  • Για πορτοκαλοκαφέ: σκόνη τσίλι
  • Για χρυσά: κρόκο Κοζάνης
  • Για πράσινα: φύλλα από σπανάκι
  • Για πράσινοκίτρινα: φλούδες από πράσινο μήλο
  • Για γκρι: ζουμί από πατζάρι
  • Για πορτοκαλί: καρότα, πάπρικα ή φλούδες από κίτρινο κρεμμύδι
  • Για ροζ: πατζάρια, κράνμπερις ή ράζμπερις
  • Για κόκκινα: χυμό από ρόδι, κεράσια κονσέρβα σε σιρόπι, φλούδες από κόκκινα κρεμμύδια, πατζάρια, μούρα
  • Για βιολετί ή μοβ: κόκκινο κρασί, μικρή ποσότητα από φλούδες κόκκινου κρεμμυδιού
  • Για κίτρινα: φλούδες λεμονιού, χαμομήλι, πράσινο τσάι

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

δίαιτα για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός
Οι 10 κινήσεις για να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός και η διατροφή που τον ενισχύει

Κάθε χρόνος που περνά μειώνει σταδιακά την ικανότητα του οργανισμού να καίει θερμίδες με την ίδια ταχύτητα. Να πώς θα διατηρήσεις τη φλόγα

κοιλιά εγκυμοσύνη αδυνάτισμα γονιμότητα υγεία μαμά
Θέλεις επίπεδη κοιλιά; Απόφυγε αυτές τις τροφές!

Εκτός από τις καθιερωμένες ασκήσεις, υπάρχουν και μερικές τροφές που πρέπει να αποφεύγεις αν θες καλλίγραμμη κοιλιά.

Η δίαιτα των μονάδων και γιατί να (μην) την κάνεις

Άλλη μια μόδα που φαίνεται να κερδίζει έδαφος στο διαδίκτυο, είναι η δίαιτα των μονάδων. Πώς την αξιολογεί, όμως, η διαιτολόγος;

τροφές χωρίς λιπαρά
Τροφές χωρίς λιπαρά, λακτόζη, γλουτένη, ζάχαρη: Ποιες μας αφορούν πραγματικά;

Σε ποιες περιπτώσεις πρέπει πραγματικά να ακολουθείς αυτούς τους περιορισμούς;

Δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα! Το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά

Δοκίμασε αυτή τη δίαιτα εξπρές 5 ημερών που περιλαμβάνει διατροφή και άσκηση και θα σε δείξει πιο λεπτή μέσα σε 5 μέρες

6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ για να χάσεις βάρος!

Το να τρως ανάμεσα στα γεύματα δεν χρειάζεται να είναι κακό για την περιφέρεια της μέσης σου. Ιδού 6 έξυπνες συνήθειες στα σνακ σου για να χάσεις βάρος

#shapegreece