Διώξε την χειμωνιάτικη κακοδιαθεσία με βιταμίνη D

Η βιταμίνη D μπορεί να είναι το πιο σημαντικό θρεπτικό συστατικό για να διώξεις μακριά τη χειμωνιάτικη κακοδιαθεσία – και έρευνα δείχνει πως αυτή την εποχή του χρόνου οι περισσότεροι άνθρωποι δεν παίρνουν αρκετή.

05.02.2014

Γράφει: Shape.gr

Το μεγαλύτερο μέρος της βιταμίνης D στον οργανισμό μας δημιουργείται χρησιμοποιώντας τις ακτίνες UVB από τον ήλιο.

Μία μελέτη που δημοσιεύτηκε από την κλινική Mayo βρήκε πως τα υψηλότερα επίπεδα της βιταμίνης D σχετίζονται άμεσα με τις μειωμένες πιθανότητες για κατάθλιψη.

Αν δεν κυκλοφορείς αρκετά έξω στη διάρκεια της ημέρας ή αν το κρύο των ημερών δεν στο επιτρέπει, συμπλήρωσε τη διατροφή σου με τρόφιμα ενισχυμένα με βιταμίνη D, όπως:

* Ενισχυμένα γαλακτοκομικά με λίγα λιπαρά και δημητριακά

* Χοιρινό

*Μανιτάρια 

*Τόνο. Καθώς ο τόνος περιλαμβάνει περίπου το ένα τρίτο της βιταμίνης D που χρειάζεσαι την ημέρα (και τη μεγαλύτερη ποσότητα των DHA και των ω3 λιπαρών), μία κονσέρβα τόνου θα μπορούσε να αντιστοιχεί με την… ευτυχία σε κονσέρβα!!!!!

Kι αν ψάχνεις βιταμίνες για να γλιτώσεις το κρυολόγημα, δες την παρακάτω gallery

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

#shapegreece