Βοηθά το γιαούρτι στην απώλεια βάρους και ποια θρεπτικά συστατικά σού προσφέρει;

Το αγαπάμε όχι μόνο για τη γεύση του αλλά και γιατί είναι πραγματικό health booster. 

24.09.2020

εχεις διαβασει

Βοηθά το γιαούρτι στην απώλεια βάρους

Συνεργάστηκε η Βέρα Ζαχαρού, διαιτολόγος-διατροφολόγος.

Είναι δροσερό, το επιλέγεις όταν προσέχεις τη διατροφή σου, το τρως με φρούτα ή το χρησιμοποιείς ως βάση για νόστιμες σος για το κοτόπουλο και το ψητό κρέας. Όμως, δεν είναι μόνο θέμα γεύσης. Για την ακρίβεια, το γιαούρτι είναι τροφή με υψηλή διατροφική αξία και ωφελεί με πολλούς και διάφορους τρόπους τον οργανισμό σου.

Τα θρεπτικά συστατικά που έχει ένα μόνο γιαούρτι:

‣ Θα σου δώσει πάνω από 400 mg ασβέστιο, ποσότητα που καλύπτει περίπου τις μισές καθημερινές σου ανάγκες.

‣ Περιέχει, επίσης, βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ριβοφλαβίνη, ουσίες που προστατεύουν από τις καρδιοπάθειες.

‣ Θα σου προσφέρει επίσης το 38% της ημερήσιας ανάγκης σου σε φώσφορο, το 12% σε
μαγνήσιο και το 18% σε κάλιο. Τα μέταλλα αυτά είναι ζωτικής σημασίας για αρκετές βιολογικές διαδικασίες, όπως η ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, του μεταβολισμού και της υγείας των οστών.

‣ Θα σε χορτάσει ως σνακ αλλά και ως ένα ελαφρύ βραδινό.

Το αγαπά και το έντερό σου

‣  Το φυσικό γιαούρτι περιέχει ζωντανούς μικροοργανισμούς οι οποίοι ρυθμίζουν την ισορροπία της εντερικής χλωρίδας, που είναι σημαντική για τη σωστή λειτουργία του εντέρου και την αποφυγή γαστρεντερικών προβλημάτων.

‣ Επιπλέον, ένα από τα βακτήρια του γιαουρτιού, το lactobacillus, αποδείχτηκε ότι καταστέλλει την παραγωγή ενζύμων που ευνοούν την ανάπτυξη κακοήθων όγκων στο παχύ έντερο.

Βοηθά στην απώλεια βάρους

‣ Δεν είναι τυχαίο που περιλαμβάνεται σε κάθε δίαιτα. Το βασικό συστατικό που το κάνει απαραίτητο είναι το ασβέστιο που περιέχει. Η επαρκής πρόσληψή του μέσω της διατροφής μειώνει στον οργανισμό την έκκριση της ορμόνης καλσιτονίνης, της οποίας ο βιολογικός ρόλος είναι να μειώνει τη λιπόλυση και να αυξάνει την αποθήκευση λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό.

Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αναστολή αποθήκευσης λιπών (τριγλυκεριδίων) στο λιπώδη ιστό και την επιτάχυνση της διαδικασίας της λιπόλυσης.

H δίαιτα του γιαουρτιού: Το πλάνο 2 εβδομάδων από το διατροφολόγο Κωνσταντίνο Χαρδαβέλλα

Τελικά, είναι το πλήρες γιαούρτι καλύτερο από το light; Νέα στοιχεία αλλάζουν τα δεδομένα

[related id="641995"]

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Best of network

#shapegreece