Υγεινά σνακ και γλυκά; Οι καλύτερες επιλογές από τη διαιτολόγο!

Τι να επιλέξεις για υγιεινά σνακ και γλυκά;

13.02.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Κάλλια Γιαννιτσοπούλου, κλινικός διαιτολόγος-διατροφολόγος, MSc, MBA, SRD

Στα σνακ

Αντί για αβοκάντο, βάλε κολοκυθάκια

Το αβοκάντο έχει ένα σωρό υγιεινά λιπαρά αλλά και αντίστοιχα πολλές θερμίδες. Έτσι, αν φτιάχνεις συχνά γκουακαμόλε, που γίνεται κυρίως από αβοκάντο, μπορεί να σου δίνει έως και 200 θερμίδες ανά 1/2 φλιτζάνι. Για να κόψεις θερμίδες και όχι γεύση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις το μισό αβοκάντο με βρασμένα κολοκυθάκια. Θα γλιτώσεις έως και 100 θερμίδες.

Τσιπς kale αντί για πατατάκια

Ένα φλιτζάνι τσιπς kale έχει μόνο 84 θερμίδες, ενώ η ίδια ποσότητα πατατάκια 200. Μία μερίδα kale σου προσφέρει τη συνιστώμενη ημερήσια ποσότητα βιταμινών Α και C και καλή ποσότητα ασβεστίου και φολικού οξέος.

Μήλο αντί για κράκερ

Τα κράκερ έχουν συνήθως πολύ αλάτι και ανεπιθύμητες θερμίδες κι αυτό πριν καν προσθέσεις τυρί ή κάποιο άλειμμα. Ένα μήλο καλύπτει περίπου το 17% των καθημερινών αναγκών σου σε φυτικές ίνες και έχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες. Μαζί με λίγο φιστικοβούτυρο έχεις ένα εξαιρετικό σνακ. Απλώς χρησιμοποίησε με φειδώ το βούτυρο από τους ξηρούς καρπούς γιατί περιέχει πολλές θερμίδες.

Στα γλυκά

Μαύρη σοκολάτα αντί για σοκολάτα γάλακτος.

Όσο πιο σκούρα είναι η σοκολάτα, τόσο λιγότερη ζάχαρη και γάλα περιέχει. Η φυσική μαύρη σοκολάτα (ή κουβερτούρα με πάνω από 70% κακάο) περιέχει, επίσης, περισσότερο πλούσιο σε αντιοξειδωτικά κακάο. Υπάρχουν, ακόμα, στοιχεία που δείχνουν πως η μαύρη σοκολάτα μπορεί να συμβάλλει στη βελτίωση της ινσουλινοαντίστασης και τη μείωση του σακχάρου στο αίμα.

Μπανάνα αντί για παγωτό

Αν έχεις λιγούρα για παγωτό, δοκίμασε την τέλεια εναλλακτική με μπανάνα: Χτύπα στο μούλτι μια ελαφρώς κατεψυγμένη μπανάνα μέχρι να γίνει λεία και κρεμώδης. Εάν προτιμάς τη σοκολατένια εκδοχή, πασπάλισε την κρέμα μπανάνας με λίγη σκόνη κακάο. Μια μικρή μπανάνα σου δίνει μόλις 90 θερμίδες, ενώ το 1/2 φλιτζάνι παγωτό περίπου 260 θερμίδες!

Περισσότερα από Διατροφή και Αδυνάτισμα

Τα καλύτερα light σνακ για δίαιτα (νόστιμα, θρεπτικά και με λίγες θερμίδες)

Αυτά είναι τα ιδανικά light σνακ για δίαιτα γιατί είναι πολύ νόστιμα και έχουν 150 με 200 θερμίδες μόνο!

6 super τροφές που χρειάζεται να τρως κάθε μέρα για την καλή υγεία της καρδιάς

Αυτές είναι οι τροφές για γερή καρδιά και καλή καρδιαγγειακή υγεία

Τα 7 λάθη που σου προσθέτουν κιλά το βράδυ

Όσον αφορά την απώλεια βάρους, κάθε γεύμα μετράει, αλλά το βραδινό κερδίζει το βραβείο του γεύματος στο οποίο είναι πιο πιθανό να παρασυρθείς.

φαγητό, διατροφή
Peganism: Η νέα διατροφική τάση που συνδυάζει vegan και paleo διατροφή (ναι, γίνεται!)

Η pegan διατροφή φαίνεται να είναι η επόμενη hot τάση στις δίαιτες. Μάθε γιατί και τι λέει η διαιτολόγος

Σύκο έφαγες; Light συνταγές με φρέσκα ή αποξηραμένα σύκα σε πρωινό, σαλάτα, γλυκό ή φαγητό!

Πώς θα καταναλώσεις το σύκο, το φρούτο που είναι τοπ αυτή τη στιγμή κι αυτή την εποχή. Ιδέες και συνταγές που θα λατρέψεις.

Μπάρες ενέργειας χωρίς ψήσιμο με κινόα και χουρμάδες (με 157 θερμίδες)

Αυτές οι μπάρες ενέργειας κρύβουν μέσα τους όλες τις υπερτροφές, έχουν μόλις 157 θερμίδες και δεν χρειάζονται καν ψήσιμο, αν είσαι φαν της ωμοφαγίας.

#shapegreece