Ποια φρούτα έχουν περισσότερη ζάχαρη; Αναλυτικός οδηγός

Τελικά, παχαίνουν τα φρούτα ή όχι; Ποια περιέχουν περισσότερη ζάχαρη και ποια να προτιμήσεις.

frouta

Φράουλες, μπανάνες, πορτοκάλι, ακτινίδια. Και η λίστα με τα φρούτα δεν έχει τελειωμό. Τα φρούτα δικαιώς αποτελούν σούπερ θρεπτική επιλογή χάρη στις φυτικές ίνες και στα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά τους! Όμως παχαίνουν τα φρούτα;

Η πολλή ζάχαρη απ' όπου κι αν προέρχεται, δεν κάνει καλό (θυμήσου τι γράφαμε και για τους έτοιμους χυμούς φρούτων).

Αυτό δεν σημαίνει πως πρέπει να σταματήσεις να τρως φρούτα. Η Αμερικανική Ένωση για την Υγεία της Καρδιάς, προτείνει την κατανάλωση 26 γραμμαρίων ζάχαρης καθημερινά για τις γυναίκες και 36 γραμμάρια την ημέρα για τους άντρες.

Για τους άντρες και γυναίκες, ηλικίας 19 έως 30 ετών, η συνιστώμενη ποσότητα φρούτων είναι δύο κούπες την ημέρα. Το θέμα είναι δύο κούπες που φρούτου; Γιατί δύο κούπες τεμαχισμένης μπανάνας, θα σε φορτώσουν με 36 γραμμάρια ζάχαρης!

Εκτός από έξτρα θερμίδες, τι μπορεί να σημαίνει αυτή η μεγάλη δόση ζάχαρης; Χαλασμένα δόντια, αύξηση σωματικού βάτους, αύξηση στα επίπεδα τριγλυκεριδίων, αύξηση της κακής χοληστερόλης.

Έρευνες έχουν υποστηρίξη πως η φρουκτόζη, το σάκχαρο που βρίσκουμε κατ' εξοχήν στα φρούτα, είναι πιο επιβλαβής από τη γλυκόζη για παράδειγμα και συνδέεται με το μεγαλύτερο σωματικό λίπος, τον αργό μεταβολισμό και την μεγαλύτερη αύξηση βάρους.

Τι μπορείς να κάνεις;

Τυπικά, μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, μειώνει το βάρος, σε σχέση με μια διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες από πηγές άλλες πλην των φρούτων.

Κι ενώ τα φρούτα έχουν σχεδόν τριπλάσιες θερμίδες σε σχέση με τα λαχανικά, μπορείς να επιλέξεις φρούτα πλούσια σε νερό και με λίγη ζάχαρη και πολλές φυτικές ίνες για να διατηρείσαι χορτάτη περισσότερο.

Δες και το γράφημα από το shape

shapecom

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i